خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

کشور باید در حوزه تهاجم فرهنگی به توان بازدارندگی دست یابد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با بیان اینکه داشتن روحیه مقاومت و مبارزه سبب عزتمندی نظام جمهوری اسلامی شده است، گفت: کشور باید در حوزه تهاجم فرهنگی و مسائل داخلی به توان بازدارندگی دست یابد.
کد خبر: ۹۰۲۲۳۶۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در دیدار فرماندهان سپاه و جمعی از بسیجیان و پاسداران شهرستان شاهرود با امام جمعه این شهر که در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان به دو مفهوم تداعی‌کننده این ماه اشاره کرد و افزود: نخستین مهم، برکت است که در این ماه عینیت پیدا می‌کند که همه اعمال عبادی و معنوی ما برکت مضاعف می‌گیرد.
وی ادامه داد: از ظرفیت ماه رمضان این سیر از جهت پالایش روح را داریم که سریع‌تر طی می‌شود و برکت خدا در بُعد معنوی بیان می‌شود و دومین مفهوم ماه مبارک رمضان در ذهن مفهوم مقاومت جهت خودسازی مقابل شیطان درونی و تزکیه‌ای است که باید داشته باشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با بیان اینکه در عملیات بیت‌المقدس هم مقاومت تداعی می‌شود، گفت: ماه رمضان مقابله با شیطان درون است و در عملیات بیت‌المقدس مقاومت بیرونی و مبارزه با شیطان بیرونی را داشتیم و حضرت امام راحل در پیامی که صادر فرمودند: بیان کردند رزمندگان در دو جبهه باطنی و ظاهری جنگیدند و در تمام جبهه‌ها رخ داد.
دامغانی تأکید کرد: آن روحیه مقاومت و مبارزه، امروز باعث عزتمندی نظام و تشیع شده است و در سال ۹۵ حضرت آقا فرمودند، خرمشهر‌ها در پیش داریم و قاعدتاً عملیات بیت‌المقدس با شاخص‌هایی که داشت، الگو شد و باید این شاخص‌ها را انجام دهیم.
وی اضافه کرد: شاخص‌های اخلاص، ایمان، توکل، اعتماد به خدا، تلاش و مجاهدت که مبتنی بر امداد‌های غیبی شد و اوج امداد‌های غیبی را در عملیات بیت‌المقدس داشتیم و دشمن با تمام توان رزم و آمادگی کامل دفاع می‌کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود ادامه داد: امروز هم در حوزه جنگ نرم دشمن با تمام توان وارد شده است و اتفاقاً در سال ۹۵ رهبری انقلاب خرمشهر‌ها را مطرح و در ادامه جهاد کبیر را بیان فرمودند که از عرصه نظامی سخت‌تر است و وضعیت در داخل را می‌بینیم که چگونه است.
دامغانی تصریح کرد: در بعد بین‌المللی نفوذ خوبی داریم و در بخش نظامی به قدرت بازدارندگی رسیدیم و باید در حوزه تهاجم فرهنگی و مسائل داخلی هم به توان بازدارندگی برسیم و این به دقت و توجه همه مسؤولان و دلسوزان نظام و مردم نیاز دارد که در این مسیر هم موفق شویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها