خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند تأکید کرد

حمایت از واحدهای تولیدی و بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال

فرماندار نهاوند گفت: با تمام توان از واحدهای تولیدی و بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری شهرستان حمایت خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۷۰۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸

حمایت از واحدهای تولیدی و بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغالبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، فرماندار نهاوند به همراه جمعی از خبرنگاران امروز از تعدادی از واحدهای دامی، شیلات و  تولید فرآورده‌های لبنی شهرستان بازدید کردند.

مراد ناصری در این برنامه ضمن بازدید از واحدهای تولیدی دامداری ۵۰ رأسی گاو شیری، تعاونی شیلات قزل بیان و قزل دانش و کارخانه فرآورده‌های لبنی یوشن (نهاوند لبن) از مدیران این شرکت‌ها جویای مشکلات و موانع سر راه تولید آنان شد.

وی گفت: در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی آنچه که در توان فرمانداری و ادارات ذیربط شهرستان باشد انجام و پیگیری خواهد شد.

فرماندار نهاوند تاکید کرد: بخش کارگروه رفع موانع تولید فعال شده است که مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در سطح شهرستان و حتی استان هم پیگیری و حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه با تمام توان از واحدهای تولیدی و بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری شهرستان حمایت خواهد شد از مدیر واحدها خواست توان و ظرفیت نیروی انسانی بومی شهرستان را مدنظر داشته باشند چراکه هدف همه ایجاد فرصت شغلی برای افراد بیکار در شهرستان است.

مدیران واحدهای تولیدی نیز مهمترین  مشکلات پیش رو برای ادامه فعالیت و ایجاد طرح توسعه و تجهیز واحدهای خود را کمبود نقدینگی، سرمایه در گردش و عدم تعامل بانکهای عامل در پرداخت تسهیلات و وثیقه و ضمانت بانکی عنوان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات