خبرهای داغ:
یکی از روحانیون اعزامی شهر قم:

معرفت الهی انسان را در نماز به خشوع می‌رساند

یکی از روحانیون اعزامی شهر قم گفت: ویژگی مومنین توجه به نماز است که حالت تواضع و خشوع و ادب جسمی و روحی را دربر داشته و آثارش ظاهر می‌شود، معرفت الهی یکی از راه‌هایی است که انسان را در نماز به خشوع می‌رساند.
کد خبر: ۹۰۲۲۸۹۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

معرفت الهی انسان را در نماز به خشوع می‌رساندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سرلک در ادامه سلسه مباحث قرآنی ماه مبارک رمضان در حسینیه فاطمه الزهرا(س) تیپ 32 انصارالحسین(ع) که با حضور مدیران و فرماندهان برگزار شد، در تفسیر سوره مومنون اظهار داشت: محتوای آیات بر دو دسته تقسیم شده که دسته اول مربوط به سرشار شدن معنویت از قلب مومن و توکل او به خداوند در هنگام شنیدن آیات قرآن است.

وی در ادامه بیان داشت: خصوصیاتی که در دسته دوم آیات وحی وجود دارد مربوط به جوارح مومن که عبارت است از ارتباط با خدا در نماز، ارتباط مومن با مردم و انفاق و دستگیری از مستمندان است.

این روحانی اعزامی از شهر مقدس قم در ادامه خواص سوره مومنون افزود: در روایات قرآنی ما ذکر شده هرکسی که این سوره را تلاوت کند فرشتگان در روز قیامت او را به روح و ریحان بشارت می‌دهند و خواندن سوره در هر جمعه عاقبت و سعادت را برای مومن به دنبال خواهد داشت.

وی عنوان کرد: ویژگی مومنین توجه به نماز است که حالت تواضع و خشوع و ادب جسمی و روحی را دربر داشته و آثارش ظاهر می‌شود، معرفت الهی یکی از راه‌هایی است که انسان را در نماز به خشوع می‌رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات