فرمانده سپاه قرچک با توصیه به ارتباط گرفتن با نوجوانان برای جذب آنان به سنگر هر محله یعنی مسجد اشاره کرد و شیوه های جذب نوجوانان توسط شهید ابراهیم هادی در دوران حیات این شهید بزرگوار را یادآور شد.
کد خبر: ۹۰۲۳۰۲۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سلسله دیدارهای رمضانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قرچک در ایام ماه مبارک رمضان هر شب در یک مسجد برگزار می شود.
علی اصغر شهیری فرمانده سپاه قرچک امشب با حضور در مسجد جامع حضرت ولی عصر(عج) باقرآباد با امام جماعت مسجد، بسیجیان گروه مقاومت شهید بلوچی(پایگاه مقاومت شهید علیزاده) و نمازگزاران دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار با بیان شیوه مبارزاتی ائمه اطهار علیهم السلام در مقابله با فتنه های زمان و خنثی کردن آن با دو عنصر بصیرت و مقاومت، بر حفظ این دو عنصر در عصر کنونی تأکید کرد.
وی همچنین با توصیه به ارتباط گرفتن با نوجوانان برای جذب آنان به سنگر هر محله یعنی مسجد کردند و به شیوه های جذب نوجوانان توسط شهید ابراهیم هادی در دوران حیات این شهید بزرگوار اشاره کردند.
وی همچنین با بیان مثال هایی از فرامین مقام معظم رهبری پیرامون فعالیت در عرصه فرهنگی ،فعالیت در این حوزه را عنصری فزاینده و تاثیر گذار خطاب کردند.
در پایان نیز بسیجیان و نمازگزاران به بیان مشکلات و موضوعات خدمات نیروی انسانی بسیج پرداختند.
در ابتدای این دیدار نیز حضرت حجت الاسلام والمسلمسن محمدی پور امام جماعت انقلابی مسجد جامع حضرت ولی عصر باقراباد به بیان نکاتی پیرامون مسجدو مشکلات آن پرداختند.
همچنن در این دیدار که معاونت سرمایه انسانی و معاونت اردویی ناحیه بسیج قرچک ،فرماندهی حوزه،معاونت بازرسی ،معاونت عملیات و اعضای دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه 5 امام حسین نیز حضور داشتند،جناب آقای شهیری به بیان نکاتی پرداختند.

ارسال نظرات