حجت الاسلام مکرم گفت: شب قدر یکی از شب‎های ارزشمند ماه رمضان است و باید استفاده بهینه را از برکات این شب‎های بزرگ داشته باشیم و فرصت شب‌های قدر را به راحتی از دست ندهیم.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۹۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، حجت الاسلام مکرم به فضیلت‎های ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: در این ایام باید به محاسبه بنشینیم و ببینیم هدف از این مهمانی چی بوده است.
ایشان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه رستاخیز دل و جان آدمی است و باید دستاورد خوبی از این ماه برای خود داشته باشیم، افزود: باید بیندیشیم آیا تاکنون توانسته‌ایم در ماه رمضان تحولی در خود بوجود بیاوریم و یا توانسته‎ایم حیات نوینی برای خود پیدا کنیم.
وی با اشاره به اینکه هنوز فرصت برای درک این ماه وجود دارد اظهار داشت: رمضان ماه پاکی و پیراستگی و آراستگی دل، ماه راز و نیاز و نور و نورانیت و ستایش و پرستش است.
حجت الاسلام مکرم بیان کرد: شب قدر یکی از شب‎های ارزشمند ماه رمضان است و باید استفاده بهینه را از برکات این شب‎های بزرگ داشته باشیم و فرصت شب‌های قدر را به راحتی از دست ندهیم.
وی درادامه روز قدس را نماد مقدس‌ترین دفاع انقلاب اسلامی از مظلومان دانست و بیان کرد: استکبارستیزی اصل مهم نظام جمهوری اسلامی است و مقاومت در برابر استکبار جهانی یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های فرهنگ جهادی انقلاب اسلامی ایران است.
ارسال نظرات