حضور در مراسم راهپیمایی قدس مبنی بر دشمنی با ظالم است

امام جمعه آب‌پخش گفت: حضور در مراسم راهپیمایی قدس عمل به سفارش مولای متقیان مبنی بر دشمنی با ظالم و همراهی با مظلوم است.
کد خبر: ۹۰۲۳۶۰۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت‌الاسلام خداداد رضایی صبح شنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به فرمایشات مولای متقیان حضرت علی (ع) که فرمود: ه است که همواره دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید، اظهار داشت: امروز نیز وظیفه ما است که این دستور را در تمامی شئونات زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی اجرا کنیم.


وی ضمن درخواست از مردم و مسئولان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس اضافه کرد: هرچه این راهپیمایی گسترده‌تر و با عظمت در ایران و در جهان برگزار شود سبب ترس ظالمان دنیا نظیر اسرائیل غاصب و امیدواری مظلومان است.

وی افزود: یکی دیگر از پیام‌های مهم این راهپیمایی در ایران نمایش وحدت بین مردم با هر قوم و مذهبی است که خود موجب ناامیدی دشمنان از ضربه‌زدن به کشور ما می‌شود.

امام جمعه آب پخش بیان داشت: روز قدس، یادگار ارزشمند امام راحل عظیم الشان است و مقام معظم رهبری نیز بار‌ها بر موضوع قدس و فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام تاکید داشته است و ما نیز باید به تبعیت از ایشان، با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنیم.

تشریح برنامه روز قدس

بخشدار آب پخش در این نشست با اشاره به ضرورت برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در سالجاری اظهار داشت: با توجه به تحرکات استکبار جهانی و جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی، راهپیمایی قدس ۹۷ باید با شکوهتر از سالیان گذشته برگزار شود.

علی مردانلو افزود: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و به رسمیت شناختن این مکان مقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، از مصادیق بارز ظلم در حق فلسطینیان و زورگویی و دهن کجی به مسلمانان محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی گناه و مظلوم فلسطین در راهپیمایی بازگشت و تحرکات این رژیم در حملات پراکنده به سوریه و ادامه شهرک سازی در مناطق اشغالی، بر ضرورت خیزش عظیم مسلمانان در روز قدس بر علیه اسرائیل غاصب می‌افزاید.

بخشدار آب پخش از آمادگی مجموعه ادارات و نهاد‌ها و مردم بخش برای برگزاری راهپیمایی روز قدس خبر داد و ابراز داشت: مجموعه ادارات و نهاد‌ها و مردم شریف بخش آب پخش برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس و اظهار همراهی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی آمادگی کامل دارند.

مردانلو خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در آب پخش ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۸ خرداد از ابتدای بلوار شهدا تا مصلی جمعه آب پخش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات