روز قدس نماد صف بندی حق در مقابل باطل است

فرمانده سپاه ناحیه اردل، گفت: روز قدس به معنای حقیقی کلمه، روز بین المللی اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۰۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال وبختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی  در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون روز قدس بیان داشت: روز قدس لیلة القدر تاریخ اسلام است وهمه ما به عنوان یک مسلمان موظفیم تا مطلع الفجر نجات ملت های مسلمان و مخصوصاً ملت شجاع فلسطین ، دست از تلاش نکشیم.

فرمانده سپاه ناحیه اردل در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: ما باید همانگونه که شب های قدر را تا صبح به بیداری وهوشیاری می گذرانیم و از درگاه خداوند می خواهیم که آینده مطلوب برای ما رقم زده شود، باید روز قدس را و همه ایام حساس را که لیلة القدر تاریخ اسلام است به بیداری وهوشیاری بگذرانیم وتا مطلع الفجر نجات ملت ها ی مسلمان ومخصوصا ملت مظلوم فلسطین دست از تلاش نکشیم.

وی افزود: روز قدس یک روز به معنای حقیقی کلمه، روز بین المللی اسلامی است. روزی است که ملت ایران می تواند با کمک ملتهای مشتاق دیگر که امروز خوشبختانه تعدادشان هم متعدد و زیاد شده یک حرف حقی را فریاد کند، که برای پنهان کردن آن حرف حق وخاموش کردن آن فریاد شصت سال است که دستگاه استکبار سرمایه گذاری می کند.

فرمانده سپاه ناحیه اردل گفت: روز قدس نماد صف بندی حق در مقابل باطل است ، نماد صف بندی عدل در مقابل ظلم است.

وی در پایان با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی ضد استکباری روز قدس، خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور از چهارراه نماز تا حسینیه شهدای شهر اردل برگزار می شود. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار