خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهر قروه درجزین:
امام جمعه موقت شهر قروه درجزین گفت: قدس یک نماد است، نماد استکبارستیزی، چراکه مظلومین جهان تنها منحصر به فلسطین نمی‌شوند.
کد خبر: ۹۰۲۵۳۴۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

قدس نماد استکبارستیزی استحجت الاسلام نعمت خلجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان باعث وحدت و بصیرت‌افزایی مسلمین جهان و زنده شدن مسئله قدس و فلسطین شدند و همچنین با ایجاد بیداری اسلامی زمینه‌ساز پیروزی ملت فلسطین و اضمحلال رژیم کودک‌کش را فراهم کردند.

وی افزود: قدس یک نماد است، نماد استکبارستیزی، چراکه مظلومین جهان تنها منحصر به فلسطین نمی‌شوند.

امام جمعه موقت شهر قروه درجزین خاطرنشان کرد: استکبارستیزی دستور خدا و سیره ائمه اطهار(ع) بوده و این سند مسلمانی ما است و ما وظیفه داریم در هر جایی از جهان مظلومی مورد ظلم واقع شد به یاری او بشتابیم.

وی عنوان کرد: طبق آیه ۲۲ سوره مجادله و دیگر آیات قرآن باید دشمن دشمنان خدا و یاری‌دهنده دوستان خدا باشیم اما برخی حرف از سازش و اعتماد به دشمن می‌زنند و این کاملا برخلاف قرآن است. 

خلجی گفت: رهبر بزرگ اسلام تفکر دیگری دارد و معتقد است وعده‌های خداوند به زودی محقق خواهد شد و اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهید دید و شکست فرزندان نامشروع جبهه استکبار به دست جبهه مقاومت نشانه‌های صادق بودن این وعده است .

وی همچنین با اشاره به قضیه برجام خاطرنشان کرد: در قضیه برجام آمریکا ثابت کرد اعتماد به دشمن کار اشتباهی است و طبق آیات قرآن یهود و نصاری از هیچکس راضی نخواهند شد مگر به تمام خواسته‌های آنها تن در دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات