نماز عید بندگی در بام ایران اقامه می شود

رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در همه شهرها و روستای استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۲۶۳۲۶
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد کریمی، در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد:  تمهیدات لازم برای  اقامه نماز عید سعید فطر در استان انجام شده و روز جمعه ۲۵ خرداد همزمان با سراسر کشور در همه شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری نیز نماز باشکوه عید بندگی با حضور مؤمنین استان برگزار می شود.

کریمی، با تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر افزود: نماز عید سعید فطر در شهرکرد مرکز استان نیز در مقابل مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، تقاطع شریعتی و طالقانی و خیابان‌های اطراف از ساعت 30 و 6 صبح به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهرکرد اقامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه؛ قبل از اقامه نماز عید، دعای پرفیض ندبه قرائت می گردد، گفت: نمازگزاران ن عزیز در مرکز استان مطابق سال های گذشته مُهر و زیرانداز همراه خود داشته باشند.

وی با اشاره به اقامه نماز در سایر شهرها و روستاهای استان ابراز کرد: اقامه نماز عید سعید فطر در سایر شهرها و روستاهای استان ساعت 7 صبح برگزار می شود.

گفتنی است: امسال میزان زکات فطریه مردم چهارمحال و بختیاری، هفت هزار تومان برای هر نفر اعلام شده است و هم استانی های مؤمن و ولایتمدار می توانند زکات فطریه خود را در ۴۰۰ پایگاه و ۴۰ مرکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) مستقر در محل های برگزاری نماز عید تحویل دهند تا بلافاصله پس از جمع آوری در بین نیازمندان همان منطقه توزیع شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار