خبرهای داغ:
مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان خبر داد
مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان گفت: جای مباهات است که 38 درصد مدارس توسط خیرین ساخته و احداث شده است.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۹۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

احداث 38 درصد مدارس استان همدان توسط خیرینبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرزاد تیموری امروز در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان با اشاره به ساخت 38 درصدی مدارس توسط خیرین اظهار داشت: جای مباهات است که 38 درصد مدارس توسط خیرین ساخته و احداث شده است.

وی با اشاره به برگزاری 20 جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان گفت: از سال 77 برگزاری جشنواره خیرین در استان با تعهد 500 میلیون تومان آغاز شده که کل تعهدات مجمع خیران مدرسه ساز در 20 جشنواره بالغ بر 220 میلیارد تومان است.

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان به رشد فزاینده کمک های خیرین مدرس سال در سال های اخیر اشاره و عنوان کرد: میزان کمک‌های خیرین مدرسه ساز در سال گذشته 27 میلیاد تومان و امسال به بیش از 30 میلیارد تومان رسیده است.

وی به ایجاد یک هزار و 598 کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز در استان اشاره و تصریح کرد: با تلاش و همت خیرین مدرسه ساز در طول 20 سال اخیر مدارسی با زیربنای 182 هزار و 137 مترمربع به صورت خیری و مشارکتی احداث و به اداره‌های آموزش و پرورش استان همدان اهدا شده است.

تیموری با اشاره به اهمیت و اثربخشی تلاش های خیرین مدرسه ساز در ساخت، تجهیز و نوسازی مدارس بیان کرد: اگر این زحمت و اقدام خیرخواهانه شما نبود به طور قطع بخشی از مسائل مربرط به آموزش و پرورش با مشکل مواجه می‌شد که امیدواریم این تلاش های شما تدام داشته و ما در عرصه تعلیم و تربیت یاری کند.

وی با اشاره به رصد و پیگیری مسئولین استان در انجام پروژه های عمرانی آموزش و پروش تصریح کرد: استاندار و نمایندگان مجلس در استان و شهرستان‌ها همواره پروژه های نوسازی و آموزشی مدارس را در صدر کارهایشان قرار داده‌اند.

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان اعتبار پروژه‌های نوسازی مدارس در سال 96 نسبت به سال 93 بیش از 4 برابر افزایش یافته است، یادآور شد: اعتبار دولتی ما در سال 93، به میزان 12 میلیارد تومان بود که امسال به 50 میلیارد تومان رسیده است که ناشی از نگاه ویژه به آموزش و پرورش و اهمیت آن است.

وی ضمن درخواست از خیرین در راستای تداوم کمک‌های خود به امر مدرسه‌سازی با بیان اینکه هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است، خاطرنشان کرد: با وجود تمام کمک‌ها و نگاه‌های ویژه خیرین به امر تجهیز و نوسازی مدارس، ما همچنان نیازمند همت آنها هستیم تا بتوانیم زیرساخت‌ها و تجهیزات مناسب برای آموزش و پروش استان فراهم آوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات