خبرهای داغ:
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند خبر داد
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت پنج واحد خبازی که در روز جمعه 8 تیر ماه اقدام به تعطیلی غیر مجاز کردند با تنظیم فرم تخلفات به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند معرفی شدند.
کد خبر: ۹۰۳۰۶۵۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

معرفی 5 نانوانی متخلف به تعزیرات حکومتی نهاوندبیژن ترابیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از نانوایی‌های سطح شهر نهاوند توسط بازرسین اداره صنعت معدن تجارت شهرستان پنج واحد خبازی که در روز جمعه مورخ 8 تیر ماه اقدام به تعطیلی غیر مجاز کردند با تنظیم فرم تخلفات به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند معرفی شدند تا برابر مقررات جریمه و قطع سهمیه آرد دولتی شوند.

وی افزود: بدیهی است در اجرای این طرح در صورت تکرار تخلفات جرایم سنگین‌تری برابر قانون نظام صنفی برای متخلفین اعمال خواهد شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند بیان کرد: در یک ماه گذشته 303 مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته که 27 مورد تخلفات صنفی منتج به تشکیل پرونده در اداره تعزیرات حکومتی و اعمال قانون شده است.

وی با تاکید بر اینکه نانوایی‌های سطح شهر همه موظف به افزایش کیفیت نان هستند، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متصدیان نانوایی‌ها برخورد می‌شود و شهروندان نیز در صورت مشاهده تخلف و بی‌کیفیتی در نان، می‌توانند با شماره 124 تماس بگیرند.

ترابیان اظهار کرد: علاوه بر بازرسی‌های روزانه از واحدهای نانوایی، گشت مشترک با همکاری نمایندگان فرمانداری، اتاق اصناف، اتحادیه خبازان و شبکه بهداشت و درمان انجام می‌شود.

وی عمده‌ترین تخلف نانوایی‌ها را در زمینه کم فروشی، تعطیلی غیر مجاز، عدم رعایت کیفیت و ساعت پخت نان عنوان کرد که بر اساس نظر تعزیرات حکومتی و نوع تخلف برای آنها حکم صادر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات