خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: دستگاه‌های ذیربط باید به طور مستمر بر قیمت بازار نظارت داشته باشند و بازدیدها را برای مانور و نمایش به مردم انجام ندهند.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۱۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶

دستگاه‌های ذیربط به طور مستمر بر قیمت بازار نظارت داشته باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان نهاوند ضمن نارضایتی از برخی اختلاف قیمت‌ها در بازار اظهار کرد: اصناف، تعزیرات و صنعت و معدن نباید نظارت بر بازار را رها کنند.

وی افزود: این کار باعث افزایش بدون ضابطه قیمت‌ها خواهد شد، بنابراین به صورت مداوم و جدی بر قیمت‌ها نظارت صورت بگیرد.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: دستگاه‌های ذیربط باید به طور مستمر بر قیمت بازار نظارت داشته باشند و بازدیدها را برای مانور و نمایش به مردم انجام ندهند.

وی در ادامه با اشاره به کیفیت بالای گندم نهاوند و لزوم ساماندهی نانوایی‌ها گفت: با وجود کیفیت بالای گندم نهاوند، مردم از کیفیت پخت نان برخی نانوایی ها راضی نیستند.

ناصری تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی باید بر کیفیت نانوایی‌های آزادپز و دولتی نظارت بیشتری داشته باشند و برنامه مدونی برای ساماندهی قیمت و کیفیت نان این واحدها ارائه دهند.

وی افزود: با بالا بردن کیفیت نان محلی می توان این را به عنوان یک برند برای شهرستان مطرح کرد و از آن به عنوان یک فرصت بهره برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات