خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

همایش عفاف و حجاب در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: همایش عفاف و حجاب 21 تیر ماه با حضور خانواده‌ها و بانوان در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۲۴۶۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

همایش عفاف و حجاب در شهرستان نهاوند برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در سومین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر نهاوند اظهار داشت: طی مصوبات ماه گذشته اولویت کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نهاوند بحث تحقق و فتوای سال است که بر همین اساس مصوب شد از طریق فرماندار به تمام ادارات شهرستان ابلاغ شود که بحث تحقق شعار سال را به عنوان اولویت به صورت عملی در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: مصوبه دیگر ماه گذشته بحث تذکر به مسئولین شهرستان از طریق فرمانداری بود که برای تکریم هرچه بهتر ارباب رجوع صورت پذیرفت و دیگر موضوع تشکیل هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر در ادارات شهرستان نهاوند بود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: مسئولین اتاق اصناف و صنعت و معدن و تعزیرات شهرستان نهاوند نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند، چراکه این امر یکی از دغدغه‌های  فرمانداری شهرستان نیز بوده و امید است مسئولین این ادارات تا ماه آینده سرکشی به تمام صنوف را داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: در چارچوب ستاد امر به معروف و نهی از منکر برنامه بزرگی به عنوان همایش عفاف و حجاب روز 21 تیرماه ساعت 19:30 در پارک ولیعصر با حضور پرشور خانواده‌ها و بانوان ولایی شهرستان نهاوند برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات