خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه هر کجا مردم ما وارد صحنه شدند موفقیت به همراه داشته است، گفت: امروز نیز ملت ما باید با تبعیت از ولایت در مسیر تولید گام بردارند و بتوانیم این مشکلات اقتصادی را نیز در کشور حل کنیم.
کد خبر: ۹۰۳۳۷۹۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

ملت ما باید با تبعیت از ولایت در مسیر تولید گام بردارند/ جوانان امروز ما در امتداد مسیر شهدا هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار نعمان غلامی در یادواره 66 شهید بلوار آزادی شهرستان ملایر در مسجد امام جعفر صادق(ع) شهر ملایربا تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به دلاوری رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس بیان داشت: امروز اگر امنیتی در کشور ما است و ایران اسلامی در همه عرصه‌ها سر افراز است به برکت خون شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به وضعیت امنیتی کشور در مقایسه با سایر کشورهای منطقه افزود: جوانان امروز ما با شرکت در یادواره‌های شهدا، مراسم‌ها و برنامه‌های مختلف، صفوف نماز و.. نشان داده‌اند که در امتداد مسیر شهدا هستند.

مسئول بسیج سازندگی کشور با بیان شرایط سخت هشت سال دفاع مقدس و شرایط مردم و کشور در آن زمان گفت: مردم ما آن همه سختی و صحنه‌های بسیار دردناک را تحمل کردند تا توانستیم امروز به اینجا برسیم اما دشمنان ما فکر کرده‌اند با بر هم زدن برجام و شرایط جنگ اقتصادی می‌توانند ایستادگی و مقاومت ملت ایران را کم کرده و ملت از انقلاب و نظامشان دست بر می‌دارند.

وی با بیان اینکه دشمن فکر می‌کند ملت ایران دستش را بالا می‌برد و سر تسلیم در برابر دشمن فرود خواهد آورد، بیان داشت: ملت ایران سرمایه‌هایی دارد که برگرفته از مکتب عاشورا و دین مبین اسلام است و ملت ما هرگز با داشتن این سرمایه‌ها تسلیم نخواهد شد.

سردار غلامی با بیان اینکه امروز کشور ما به دستاوردهای بزرگی در زمینه‌های مختلف نظامی ، علمی و.. دست پیدا کرده است، تصریح کرد: همه این دستاوردها به همت خون‌های مطهر شهدا و فرهنگ شهادت طلبی در این کشور به دست آمده و امروز ملت و کشور ما قدرتمند در برابر دشمن خواهد ایستاد.

وی با بیان اینکه ما طعم شیرین دستاوردهای خود را چشیده و با پیروی از ولایت همچنان از سختی‌ها عبور خواهیم کرد، گفت: آنها فکر کرده‌اند جمهوری اسلامی از مواضع خود عقب می‌نشیند در حالی که ما دستاوردهایی را داریم که هنوز از آنهال رونمایی نشده است.

* هر کجا مردم ما وارد صحنه شدند موفقیت به همراه داشته است

مسئول بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه پیروزی‌های امروز مقاومت در کشورهای مختلف برگرفته از مکتب عاشورایی این سرزمین برای دفاع از اسلام و امتداد راه شهداست، افزود: در شرایط امروز آنچه نیاز است ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر دشمن است.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش است تا با ایجاد جنگ روانی دستاوردهای گستردوه و توانمند‌ی‌های نظام را از دید مردم دور کرده و مشکلات را بزرگ‌نمایی کند تا ملت نسبت به نظام دلسرد شوند.

سردار غلامی با بیان اینکه به لطف و یاری خدا ملت ایران از این مشکلات نیز عبور خواهند کرد، گفت: ما با ایستادگی از همه خطرات عبور کردیم و بی شک از این مشکلات امروز دشمن نیز عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هر کجا مردم ما وارد صحنه شدند موفقیت به همراه داشته است، تصریح کرد: امروز نیز ملت ما باید با تبعیت از ولایت در مسیر تولید گام بردارند و بتوانیم این مشکلات اقتصادی را نیز در کشور حل کنیم.

مسئول بسیج سازندگی کشور خطاب به ملت ایران گفت: امروز نیاز است مردم ما منابع مالی خود را وارد عرصه تولید و اشتغال و خودکفایی کشور کنند و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود بتوانیم برای تولید و اشتغال گام برداریم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های کار و تولید در نقاط مختلف به ویژه در روستاها افزود: ما می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود روستاها را به سمت تولید و اشتغال ببریم که نمونه‌های زیادی از آن را در کشور دیده‌ایم.

* شناسایی ظرفیت‌های خالی همان اقتصاد مقاومتی است

سردار غلامی بیان داشت: شناسایی ظرفیت‌های خالی همان اقتصاد مقاومتی است که رهبر انقلاب بر آن تاکید داشته که باید با مدیریت به این امر دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز گروه‌های مختلف تکفیری‌ها با حمایت دشمنان از همه امکانات به روز دنیا برخوردار هستند، گفت: به لطف خدا با دست توانای فرزندان این مرزو بوم و همه جوانان جبهه مقاومت امروز بسیاری از گروه‌های تکفیری زمین گیر شده و طعم شکست را چشیدند.

مسئول بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: وقتی ما توانستیم این گروهک‌های تروریستی دست پرورده دشمن را زمین گیر کنیم دیگر توطئه‌های جدید و امروزی دشمن در مقابل ایستادگی ملت ایران ناچیز است.

وی اضافه کرد: ما خون داده‌ایم تا با عزت زندگی کنیم و خون شهدای ما حافظ سر بلندی ملت ما خواهد بود.

سردار غلامی بیان اینکه ملت ایران تا رسیدن به قله موفقیت راه زیادی ندارد، تصریح کرد: راه پیروزی در این مقطع زمانی داشتن تفکر جهادی، داشتن درک مشکلات مردم و پاسخگویی به مردم توسط مسئولان و تلاش بی وقفه برای گشودن گره‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: ما تجارب زیادی داریم و با استفاده از تجارب گذشته باید مشکلات درونی کشور را حل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات