به گزارش سرویس مرکز بسیج وزارت صنعت، معدن و تجارت خبرگزاری بسیج، در این گردهمایی که مقامات و مدیران ارشد بخشهای خصوصی و دولتی، کارآفرینان و اصحاب رسانه حضور داشتند ضمن تقدیر از ۱۱۰ برند ملی کشور در بخشهای مختلف، چگونگی ایجاد فرصتهای مشترک با برندهای بینالمللی و همچنین شناسایی مزیتها و توانمندیهای اقتصادی بنگاههای ایرانی به واسطه انجام موفق پروژه های مرتبط با سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفت.
در مراسم اختتامیه این گردهمایی که با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، از برندهای شایسته ملی که شرایط مورد نظر کمیته علمی و ارزیابی مراسم را احراز نمودند در قالب اعطای جوایز در سه محور ) 1 نشان عالی برند ارزش آفرین ملی، 2نشان لیاقت مدیریت و کارآفرینی و 3نشان زرین اعتماد مصرف کننده) قدردانی به عمل آمد.
یادآوری می شود در دوره چهارم انقلاب صنعتی که از آن به عصر برند تعبیر میشود، بخش عمدهای از درآمد سرانه و تولید ناخالص ملی کشورهای توسعه یافته را حقوق ناشی از مالکیت فکری و معنوی برندهای آن ممالک تشکیل میدهند. قابل ذکر است برگزاری چنین گردهماییهایی که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی؛ درتقویت حمایت از تولیدات و نما نام های داخلی و صاحب سبک کشور و ارتقاء نظام مالی و اقتصاد مقاومتی باشد مورد حمایت های معنوی مرکز بسیج وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.