خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت دانش آموزی شهید احمد بیگی جوکار عنوان کرد

برگزاری اردوهای طرح هجرت با هدف محرومیت‌زدایی در مناطق محروم

فرمانده حوزه مقاومت دانش آموزی شهید احمد بیگی جوکار با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های سپاه مردم‌داری و مردم یاری است، گفت: اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزی در مناطق محروم و کم برخوردار اجرا می‌شود و در راستای محرومیت زدایی از این مناطق است.
کد خبر: ۹۰۳۴۵۰۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

برگزاری اردوهای طرح هجرت با هدف محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و کم برخوردارسرهنگ حسین ترکزبان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به افتتاحيه اردو طرح هجرت 3 در بخش جوکار اظهار داشت: طرح هجرت کار مشترکی بین بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه ادارات و نهادهای دیگر نیز در این امر مشارکت دارند، گفت: عرصه را آموزش و پرورش معرفی می‌کند.

فرمانده حوزه مقاومت دانش آموزی شهید احمد بیگی جوکار با اشاره به برگزاری اردوی طرح هجرت 3 در روستای کندلان افزود: با توجه به اینکه مدرسه روستای کندلان دیوار ندارد و خطراتی جان دانش‌آموزان را تهدید می‌کند به خصوص در فصل زمستان مشکلاتی را در بر داشت که در برنامه طرح هجرت دانش‌آموزی قرار گرفت.

وی افزود: در جلسه ستاد پشتیبانی طرح هجرت تصمیم گرفته شد که دیوارکشی این مدرسه با مشارکت حوزه بسیج دانش آموزی جوکار انجام شود که دانش آموزان بسیجی رشته معماری در آن همکاری می‌کنند.

ترک‌زبان بیان کرد: بخشی از مصالح نیز توسط بسیج و بخشی توسط اداره آموزش و پرورش تهیه شده و ادارات نیز کمک‌هایی داشته‌اند و خیرین نیز قول‌هایی داده‌اند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی جوکار اظهار داشت: ما آمادگی داریم تا پروژه دیگری را نیز پوشش دهیم و این در گرو معرفی عرصه از سوی اداره آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های سپاه مردم‌داری و مردم یاری است، عنوان کرد: اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزی در مناطق محروم و کم برخوردار اجرا می‌شود و در راستای محرومیت زدایی از این مناطق است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار