خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

اگر مسئله عفاف و حجاب نادیده گرفته شود حریم خانواده آسیب می‌بیند

مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اگر مسئله عفاف و حجاب نادیده گرفته شود حریم خانواده آسیب می‌بیند و در حریم خانواده رکن اساسی مادر و زن خانواده است که اگر مورد تهاجم قرار بگیرد خانواده دیگر آن ثبات و استحکام و آرامش را نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۳۴۹۵۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸

اگر مسئله عفاف و حجاب نادیده گرفته شود حریم خانواده آسیب می‌بیندزهرا کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فاجعه 21 تیر ماه 1314، اظهار داشت: در این روز 2 هزار نفر به خاطر مسئله حجاب کشته شدند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت مسئله زن از دیدگاه اسلام افزود: مسئله زن از دیدگاه اسلام یک مسئله مهم و حیاتی است.

مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه در شبکه‌های ماهواره‌ای می‌خواهند حیا و عفت را از زن ایرانی بگیرند، گفت: مسئله عفاف و حجاب مسئله‌ای نیست که ما بخواهیم به یک مقطع زمانی هفته ملی عفاف و حجاب اکتفا کنیم.

وی ادامه داد: اگر ما یک نگاه جهانی به مسئله عفاف و حجاب داشته باشیم، می‌بینیم چادر یک پرچم اسلام برای معرفی مسلمانان در دنیا محسوب می شود و این مسئله‌ای است که حیا، عفت، عزت و کرامت به زن می‌دهد و به طور قطع دشمن نگاه خاصی به این مسئله دارد و برای آن برنامه ریزی می‌کند بنابراین نیاز است که برای جوانان و نسل‌های آینده که به تکلیف می‌رسند این مسئله را به خوبی تبیین کنیم.

کرمی با اشاره به اعتقادی بودن مسئله عفاف و حجاب ابراز داشت: مسئله عفاف و حجاب علاوه بر اینکه یک مسئله اعتقادی است در دستورات دینی نیز به صراحت از آن یاد و بر آن تأکید شده است.

وی یادآور شد: اگر برگردیم به مسئله گوهرشاد در 83 سال پیش که هنوز این مدرنیته به وجود نیامده بود باز مسئله حجاب برای مردم ایران یک مسئله مهمی بوده است چراکه اگر مسئله عفاف و حجاب نادیده گرفته شود حریم خانواده آسیب می‌بیند و در حریم خانواده رکن اساسی مادر و زن خانواده است که اگر مورد تهاجم قرار بگیرد خانواده دیگر آن ثبات و استحکام و آرامش را نخواهد داشت.

مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص اینکه چادر حجاب برتر است، تصریح کرد: در اسلام چادر برترین حجاب محسوب می‌شود اما نگاه ما الزام بر این مسئله نیست و تأکید می‌کنیم که چادر حجاب برتر است و باید به آن توجه ویژه داشته باشیم که با این رویکرد در اجتماع کار کنیم چراکه ما زنان موفقی در زمینه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی در سطح جامعه و دنیا داریم که با پوشش چادر و اسلامی هستند و هیچ مشکلی برای آنان پیش نیامده و عزت و کرامت اسلام و زن را حفظ کرده‌اند.

وی با بیان اینکه وقتی زن آرامش داشته باشد خانواده و اجتماع ما در آرامش خواهد بود، عنوان کرد: امیدواریم مسئله عفاف و حجاب که یک مسئله مهم در خانواده است مورد توجه قرار گیرد چراکه باعث به وجود آمدن خانواده عفیف می‌شود که این خانواده عفیف می‌تواند فرزندانی تربیت کند که همه در آرامش فکری و روحی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات