خبرهای داغ:
کارشناس ارشد روانشناسی و آسیب های اجتماعی عنوان کرد

اسلام اوج آزادی و مهد حقوق بشر

کارشناس ارشد روانشناسی و آسیب های اجتماعی با بیان اینکه حجاب، مانع فعالیت اجتماعی زن نیست، گفت: اوج آزادی و مهد حقوق بشر، در اسلام است.
کد خبر: ۹۰۳۴۹۹۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹

اسلام اوج آزادی و مهد حقوق بشربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین قوامی در «جشنواره عروسک قشنگ من» که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار شد با اشاره به نقش زن اظهار داشت: در شبکه‌های Farsi one و Jem tv می‌خواهند نقش زن در خانواده را به لجن بکشند.

وی با بیان اینکه نقش اصلی عمده سریال‌های ماهواره‌ای زن خانواده است، گفت: تا زمانی که خانواده مستهجن باشد ما امنیت روانی نداریم، نهاد خانواده اگر محکم باشد این زندگی مستحکم و پایدار است.

این کارشناس ارشد روانشناسی و آسیب‌های اجتماعی در ادامه به سه خصوصیت که حضرت علی (ع) در نهج البلاغه فرمودند، اشاره و عنوان کرد: سه خصوصیت است که بدترین ویژگی مردان است و بهترین ویژگی زنان به شمار می رود اول تکبر زن در برابر نامحرمان است اما در نهاد خانواده نباید زن تکبر داشته باشد.

وی ادامه داد: دومین خصلت، ترس است که برای زن بهترین خصلت اما برای مرد بدترین خصلت است و سومین خصلت بخل است که این هم برای زن بهترین خصلت و برای مرد بدترین خصلت است چراکه مرد باید سخی باشد.

 قوامی در ادامه با بیان اینکه در زندگی اجتماعی باید محدودیت باشد، گفت: دوران غارنشینی نیست اسلام مانع از ولنگاری است.

وی خاطرنشان کرد: ما برای رسیدن به تعالی باید یکسری محدودیت‌ها داشته باشیم و اسلام مانع هر گونه استفاده ابزاری از زن است در این راستا از حقوق زن دفاع می شود.

کارشناس ارشد روانشناسی و آسیب های اجتماعی با بیان اینکه حجاب، مانع فعالیت اجتماعی زن نیست، ابراز داشت: اوج آزادی و مهد حقوق بشر، در اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار