خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان بر ضرورت بازدید قضات از زندان‌ها تاکید کرد و گفت: یکی از راه‌های کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها تعامل مراجع قضایی با زندان و حضور مستمر قضات در زندان‌ها است.
کد خبر: ۹۰۳۵۳۵۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

حضور مستمر قضات در زندان‌ها از راه‌های کاهش جمعیت کیفری در زندان‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اولین  جلسه شورای اداری و برنامه ریزی با حضور حسن محمد یاری مدیرکل، مسئولان ستادی اداره کل و روسای زندان‌های تابعه استان در زندان جدید ملایر برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های همدان با تأکید بر سرکشی روسای زندان‌ها از بندها و رسیدگی به مشکلات زندانیان اظهار داشت: زندان آبستن حوادث است و باید آمادگی برای مقابله با هر حادثه‌ای را داشته باشیم.

حسن محمدیاری بر ضرورت بازدید قضات از زندان‌ها تاکید کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با تعامل و همکاری با مجموعه‌های قضایی استان گام موثری برای  رفع مسائل و مشکلات مددجویان برداریم تا روند رسیدگی به پرونده‌ها با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها تعامل مراجع قضایی با زندان و حضور مستمر قضات در زندان‌ها است.

مدیرکل زندان‌های همدان در بخش دیگری از سخنان خود بر اشتغال زندانیان تاکید کرد و گفت: اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان مورد توجه جدی قرار گیرد و اشتغال زندانيان در دوران حبس نقش عمده‌اي در ارتقاء امنیت و آرامش محيط زندان دارد.

همچنین   برگزاری کمیته اولویت ‌ای دهگانه سازمان در ستاد اداره کل و زندان‌های تابعه استان، هماهنگی در امر ساخت و ساز و اقدامات عمرانی با اداره کل، رسیدگی به امور سربازان و ارائه آموزش‌های لازم، نظارت جدی بر فروشگاه‌ها، استفاده صحیح از دوربین‌های مدار بسته، كنترل مبادي ورودي به زندان‌ها از جمله جلوگيري از ورود موادمخدر و اقلام ممنوعه به زندان‌ها و صرفه‌جویی در هزینه‌ها  از دیگر موارد مطرح شده در اولین  شورای اداری بود که از سوی مدیرکل زندان‌های همدان تاکید و مقرر شد روسا و مسئولان ستادی موارد را تا حصول نتيجه لازم دنبال كند.      

در ادامه نیز روسای  و مسئولان ستادی اداره کل از زندان جدید ملایر بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده این مجموعه قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات