امام جمعه دیر:

رضایت‌مندی مردم از دستگاه قضایی شهرستان دیر مطلوب است

بوشهر-امام جمعه دیر گفت: رضایت‌مندی مردم شهرستان دیر از دستگاه قضایی نشان‌ دهنده عملکرد مثبت و رعایت حقوق مردم، از سوی این مجموعه است.
کد خبر: ۹۰۳۷۷۸۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،حجت‌الاسلام سید علی حسینی در جمع اعضای شورای تامین شهرستان دیر و در بازدید از مرکز خدمات الکترونیک قضایی دیر، عملکرد قوه قضائیه را موفقیت آمیز عنوان کرد و اظهار داشت: نشانه این موضوع، بالا بودن درجه رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی شهرستان دیر، است.

وی ضمن تجلیل از ریاست دادگستری و دادستان شهرستان دیر و همه قضات متعهد و زحمت کش، تصریح کرد: با تاکید دادستان و ریاست دادگستری، بر حفظ حرمت مردم و همچنین رعایت حقوق شهروندان، شاهد رضایت مندی بیشتری از سوی مردم نسبت به دادگستری شهرستان دیر، هستیم.

حسینی با بیان اینکه دستگاه قضایی به عنوان ملجاء و پناهگاه مردم و دستگاهی که با مال و آبروی افراد سر و کار دارد باید با پیاده کردن عدالت و جلب رضایت مردم تلاش کند، افزود: در اسلام قوه قضاییه دارای جایگاه ویژه‌ای است به همین خاطر تاکید شده است که کسانی در این جایگاه قرار بگیرند که از لحاظ رعایت عدالت و برخورد با ارباب رجوع نگاهی یکسان داشته باشند.

وی، تعامل دستگاه قضایی شهرستان دیر با سایر دستگاه‌ها را بسیار مطلوب و رضایت بخش اعلام کرد و افزود: از زمان حضور عیسی نوشاد به عنوان ریاست دادگستری شهرستان و اکبر احمدی به عنوان دادستان شهرستان دیر، احساس آرامش بیشتری دارم که حقی از کسی ضایع نخواهد شد.

انتهای خبر./

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار