خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار عنوان کرد

پای کار بودن مدیران انقلابی لازمه پیشرفت کشور

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه هدف دشمن این است که نیروهای انقلابی در مجموعه ارگان‌های تصمیم‌گیر نباشند، گفت: اگر ما می‌خواهیم قله‌های پیشرفت و ترقی را طی کنیم باید مدیران انقلابی پای کار باشند.
کد خبر: ۹۰۳۹۴۶۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

پای کار بودن مدیران انقلابی لازمه پیشرفت کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، کارگاه آموزشی خانواده مقاوم با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت فدک حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) خواهران صالح‌آباد برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار در این کارگاه اظهار داشت: اساس اسلام امامت و ولایت است و مسلمان واقعی باید اعتقاد به امام زمان(عج) داشته باشد.

حجت‌الاسلام محمدولی دارابی با بیان اینکه دو سپر نگهدار اسلام عبارت است از خط سرخ امام حسین(ع) و خط سبز امام زمان(عج) افزود: کشور ما دارای یک ریشه به نام ولایت فقیه است که نگه‌دار اسلام است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف دشمنان جابجا کردن ارزش‌ها با ضد ارزش‌ها است و دشمن سعی دارد دین را از سیاست جدا کند مانند زمانی که دکتر مصدق را از کاشانی جدا کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار در ادامه به علل نامناسب بودن وضعیت اقتصادی جامعه اشاره کرد و گفت: نداشتن تفکر انقلابی در مدیران، بی انضباطی در محل کار، کم کاری، نداشتن وجدان کاری، عدم اتکا به توانمندی‌ها، تعصب به کالای خارجی، فقدان قانون خوب در مورد برخی مسائل، نداشتن مدیر خوب برای حل مشکلات اقتصادی و عدم سبک زندگی خوب از جمله علل نامناسب بودن وضعیت اقتصادی جامعه است.

وی در ادامه با اشاره به راهکارها افزود: خرید و حمایت از کالای ایرانی، از بین بردن تفکر برون‌گرایی، تغییر مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح با تفکر و ایده خوب موجب رشد و تعالی اقتصاد ما خواهد شد.

دارابی با بیان اینکه مجلس ما باید اسلامی باشد در این صورت مشکلات ما حل خواهد شد، تصریح کرد: هدف دشمن این است که نیروهای انقلابی در مجموعه ارگان‌های تصمیم‌گیر نباشند و اگر ما می‌خواهیم قله‌های پیشرفت و ترقی را طی کنیم باید مدیران انقلابی پای کار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات