مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت:توزیع بنزین روال عادی دارد و ازدحام موجود در برخی جایگاه‌ها، مربوط به تعطیلات تابستانی و افزایش سفر‌های برون شهری است.
کد خبر: ۹۰۴۲۱۹۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت:توزیع بنزین روال عادی دارد و ازدحام موجود در برخی جایگاه‌ها، مربوط به تعطیلات تابستانی و افزایش سفر‌های برون شهری است.

 حسینعلی طالبی افزود: دولت در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تغییر قیمت بنزین ندارد و از مردم تقاضا می شود با موج شایعات همراهی نکرده به خصوص آنچه در فضای مجازی مطرح می شود توجه نکنند و با همراهی مناسب در مصرف بهینه سوخت به ویژه بنزین مارا یاری کنند.

وی خاطر نشان کرد: همان گونه که وزیر نفت اعلام کرد، موضوع تغییر قیمت بنزین به ویژه دو نرخی شدن آن شایعه‌ای بیش نیست.

این مقام تأکید کرد: شایعات بی پایه در مورد کمبود بنزین در فضای حقیقی و مجازی مازندران رواج یافت که موجب ازدحام دربرخی شهر‌های گردشگری استان شد.

طالبی افزود: بنزین مورد نیاز هموطنان عزیز در استان تأمین شده و هیچ مشکلی در عرضه سوخت وجود ندارد و این منطقه تمام تلاش خود را برای رفاه هم استانی‌های عزیز و مسافرین به کار گرفته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: در حال حاضر با پیوستن پالایشگاه اصفهان به تولید بنزین به مقدار قبل با استاندارد یورو ۴، سهولت تأمین سوخت میسر شده وهیچ گونه مشکلی در عرصه سوخت وجود ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها