فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مسابقات غواصی بین المللی نظامی در نوشهر گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در ناوگان شمال و چه در ناوگان جنوب از آمادگی صددرصد برای برقرای امنیت در دریاهای تحت مالکیت جمهوری اسلمی ایران برخوردار است.
کد خبر: ۹۰۴۲۲۱۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مسابقات غواصی بین المللی نظامی در نوشهر گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در ناوگان شمال و چه در ناوگان جنوب از آمادگی صددرصد برای برقرای امنیت در دریاهای تحت مالکیت جمهوری اسلمی ایران برخوردار است.

امیر دریادار حسین خانزادی گفت: امیدوارم به برکت انقلاب، این مسابقات که در نوشهر برگزار می شوداین پیام را در منطقه و جهان داشته باشد که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مجموعه نیروهای مسلح، دولت و کشور جمهوری اسلمی ایران کشوری صلح دوست است و ما دنبال دستیابی و امنیت جمعی در منطقه هستیم.

وی با اشاره به اینکه در تمام سالهای گذشته امنیت تنگه هرمز توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و با کمک نیروی دریایی سپاه پاسداران برقرار شده است گفت: این مسیر به اذن و فرمان رهبر انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن مثبت خواندن مسابقات غواصی بین المللی نظامی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات، نمایندگانی از کشورهای اندونزی، چین، قزاقستان و آذربایجان به عنوان اعضای ناظر در ایران حضور دارند.

امیر دریادار حسین خانزادی افزود: مسابقات دارای ۷آیتم مختلف از قبیل میدان موانع، جوشکاری و برشکاری زیر آب، فلنچ، نجات زیر دریایی مغروق، نجات کشتی مغروق، کار در فضای بسته و امداد، نجات و احیاء غواص مصدوم است که تیم ها در هر روز، مشغول به اجرای آیتم های مجزایی خواهند شد.

این مسابقات ۱۰تا۱۸ مرداد به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) و اداره بنادر و دریانوردی نوشهر برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها