اکبرزاده یادآور شد: اما آنچه مسلم است اینکه، علی رغم تبیین و تعین شعار اقتصادی آغازسال نو از سوی سکاندار نظام جمهوری اسلامی طی چند سال اخیر، دستگاههای اجرایی مربوطه اعم از؛ دولت، مجلس شورا و حتی قوه قضائیه به صورت جدی وارد عمل نشده و همین عدم اهتمام مسئولین موجب پیشروی سنگر به سنگر دشمنان در عرصه جنگ اقتصادی شده است.
کد خبر: ۹۰۴۲۲۶۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  کارشناس سیاسی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج با اشاره به مسائل و شدت معضلات اخیر اقتصادی در سراسر کشور ضمن امیدواری به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی آحاد جامعه در آینده ای نزدیک گفت: در طراحی و اجرای  نبرد نرم از سوی دشمنان انقلاب اسلامی، جنگ اقتصادی  به عنوان مهمترین  و کار بردی ترین ابزار علیه ملت و نظام اسلامی به شمار می رود که متاسفانه به دلایل متعدد موفقیت هایی را به همراه داشت.

اکبرزاده یادآور شد: اما آنچه مسلم است اینکه، علی رغم تبیین و تعین شعار  اقتصادی آغازسال نو از سوی سکاندار نظام جمهوری اسلامی طی چند سال اخیر، دستگاههای اجرایی مربوطه اعم از؛ دولت، مجلس شورا و حتی قوه قضائیه به صورت جدی وارد عمل نشده و همین عدم اهتمام مسئولین موجب پیشروی سنگر به سنگر دشمنان  در عرصه جنگ اقتصادی شده است.

محمد اکبرزاده اظهار داشت: گذشته از تکنیک ها و تاکتیکهای راهبردی فنی و پیچیده نظام سلطه، بحث عدم مواجهه مناسب جمهوری اسلامی ایران با مقوله نبرد اقتصادی دشمن موجبات صدمات فزاینده ای گردید که مهمترین کارویژه، نداشتن روحیه انقلابی و برای عمل انقلابی توسط دستگاههای مربوطه در این مهم است.

کارشناس سیاسی سپاه کربلا به صورت شفاف تر ادامه داد: اولا مراکز تصمیم گیری،  تصمیم سازی و نخبگان تاثیر گذار می بایست  ابتدا خودشان نسبت به موضوع جنگ اقتصادی توجیه و اشرافیت داشته و در ثانی اقدام عملی و انقلابی انجام دهند.

وی اظهار داشت: بروز  نارضایتی مردمی در این روزها حاکی است، اولا؛ بخشی از جریان و شبکه غربگرا در درون نظام در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی  نفوذ داشته و به عمد موجب نارضایتی مردم را رقم زدند.

کارشناس مسائل سیاسی مازندران بیان کرد: ثانیا؛ با روحیه منفعلانه،  بعضی دولتمردان مرعوب بلوف های نظام سلطه از جمله آمریکا شده که این امرموجب تصمیم گیری های خلق الساعه و غیر کارشناسانه بوده، و همین کار نادرست باعث ایجاد نارضایتی گردید.

اکبرزاده مهمتر از دو عامل قبل  را سکوت و عدم برخورد یادکرد و عنوان داشت: ثالثا، لابی گریهای خطرناک بر سر منافع ملی، سکوت  و عدم برخورد به موقع  و مناسب نمایندگان مجلس شورا با کانونهای فساد و قدرت مهمتر از دو عامل ذکر شده است  زیرا امام خمینی(ره)  "مجلس را در راس امور می دانست" و این بدان معناست که مجلس عصاره و خانه ملت محسوب شده  و همواره باید چون چشم تیز بین و بینا نظارت هوشمندانه ای بر تمامی ارکان قدرت نظام  داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در مدت سالهای اخیر، خصوصا  یکسال اخیر شاهد هیچ گونه تحرک انقلابی نبودیم با استناد به فرامین مقام معظم رهبری در بهمن 94(یک ماه قبل از انتخابات مجلس دهم) از تریبون  عمومی گفت: رهبر معظم خطاب به نمایندگان فرمودند« از مجلس میخواهم در مقابل جریان غیرانقلابی درون نظام بایستند» زیرا جریان غیرانقلابی با نفوذ در مراکز مهم کشور درصدد فساد فراوان شده است.

کارشناس سیاسی تاکید کرد: آنچه از این موضوع برون می آید آنکه در عمر 40ساله و پر برکت انقلاب ، سنت الهی چنین تقدیر شد اگر گامها خالصانه و با ایمان به خدا برداشته شود، خداوند نیز نصر و یاری  خواهد کرد و همه تهدیدات  دشمن را به فرصت مبدل می سازد و ملت را نجات می دهد.

اکبرزاده بیان داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب و طبق سنت الهی ملت شریف ایران با صبر و متانت همچون پیروزی در جنگ نظامی، سیاسی و امنیتی به آرامی از جنگ اقتصادی  حاضر، سربلند و  روسفید بیرون آمده  و به فضل خدا بر دشمنان فائق می شوند.

وی هدف دشمن داخلی و خارجی در نبرد اقتصادی را صرفا نشان دادن ناکارآمدی دولت ندانست و اظهار کرد: عمده هدف دشمن در این کارزار اقتصادی ، القاء ناکارآمدی نظام در اذهان عمومی و بد بینی مردم نسبت با آن و ایجاد تشنج، نارضایتی و آشوب در جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها