محمدرضایی با یادآوری اینکه دشمن به دنبال القاء و گسترش حس ناامیدی در جامعه است، اظهار داشت: متاسفانه بیدادی این حس و عملیات روانی دشمن فضای جامعه را مکدر می کند، لذا رسانه های جبهه انقلابی با تفکیک بخش واقعیتهای موجود و بخش القاء معضلات ناموجود، هنر مندانه در صدد برآیند تا از موج سواری دشمن جلوگیری شود.
کد خبر: ۹۰۴۲۳۰۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جانشین فرمانده سپاه کربلا در جلسه شورای اطلاع رسانی این سپاه برگزاری این جلسه را بعد از گذشت مدتها منشاء خیر و سعادت برای عملیات در جبهه شورای اطلاع رسانی دانست و گفت: دشمن یکپارجه و منسجم به دنبال نابودی نظام و انقلاب اسلامی است و با زیبایی و ظرافت چنان القا می کند که اگر از اصل نظام صرف نظر کنیم دشمنی ها از بین رفته و یاکم خواهدشد.

سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی با اشاره به اینکه اقدامات دشمن به گونه ای است که می خواهد ما را در موضع انفعال قرار دهد افزود: همه مشکلات کشور را نباید به حساب دشمنی امریکا گذاشت لذا دشمن آنقدر بزرگ نیست که نگرانی جدی ایحاد کند زیرا این دشمنی هم موهبت الهی بوده که به جهت ایستادگی در مقابلش به خواسته های مهم و بزرگی دست  یافته و در ادامه هم خواهیم یافت.

جانشین فرمانده سپاه کربلا اظهار داشت: بسیاری از مشکلات جامعه بخاطر تعلل در کار، اقدامات نامناسب، نا بجا و برنامه های سطحی است.

این مسئول در سپاه مازندران مقایسه کارشناسانه، زیبا، مستدل، همراه با ظرافت درباره پیشرفت های انقلاب اسلامی را موجب مقبولیت اقدامات نظام اسلامی و پذیرش نسل جوان جامعه دانست و یادآور شد: شورای اطلاع رسانی یکپارچه و واحد در قالب کارگروه های مختلف برای انجام منسجم عملیات های رسانه ای باید با جدیت اقدام نمایند.

وی با یادآوری اینکه اگرهر یک از 500 هزار بسیجی مازندران حد اقل دو نفر را درباره موضوعات، اتفاقات و مقتضیات زمانه آگاهی رساند قریب به نیمی از جمعیت استان  ضمن آگاهی  همراهی می کنند.

محمدرضایی  استراتژی دشمن را استفاده از آشوب های مرکب دانست و بیان کرد: دشمنان قصد دارند با بزرگ نمایی برخی نا رسائیها و موضوعات مبتلا به، در کل کشور آشوب ایجاد نمایند و سپس در این اغتشاش و بلوا رهبری  و هدایت آنرا در دست گیرند، لذا رسانه ها و جبهه انقلابی هوشیارانه مراقب باشند تا راه دشمن را در این مسیر باز نگذارند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با یادآوری اینکه دشمن به دنبال القاء و گسترش حس ناامیدی در جامعه است، اظهار داشت: متاسفانه بیدادی این حس  و عملیات روانی دشمن فضای جامعه را مکدر می کند، لذا رسانه های جبهه انقلابی با تفکیک بخش  واقعیتهای موجود  و القاء معضلات ناموجود، هنر مندانه در صدد برآیند تا از موج سواری دشمن جلوگیری شود.

وی با اشاره به بازیکنان تیم فوتبال که برای رسیدن به موفقیت هر یک با وظایفی مجرا در جهت تکمیل پیروزی حرکت می کنند،  ادامه داد: جمع رسانه ای انقلاب اسلامی باید روشی متحد برگزیده و با هدفی واحد اقدامات همدیگر را پوشش  داده و در جهت تکمیل آن اقدام نمایند.

محمدرضایی عنوان کرد:استمرار انقلاب نیازمند کار تشکیلاتی منسجم با هدفی واحد است و همین امر موجب موفقیتی  است که در طی انقلاب، دفاع مقدس، سازندگی،جنگ های مختلف و همه جانبه دشمن تا امروز سربلندمان کرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا  با اشاره به قسم شیطان در نزد پروردگار عالم، برای گمراهی  آدمیان گفت: دشمن قسم خورد تا برای شکست انقلاب اسلامی از هیچ اقدامی فرو گذار نباشد، و وقتی می گوید نمی گذاریم جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار شود یعنی قسم شیطانی، پس باید کاری کرد که تا بر توطئه های  استکبار فائق آئیم.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها