خبرهای داغ:
امام جمعه اقبالیه:

دولت با به کارگیری جوانان متعهد مشکلات اقتصادی را مرتفع کند

امام جمعه اقبالیه گفت: دولت با به کارگیری جوانان فعال و انقلابی در عرصه اقتصادی می تواند مشکلات را مرتفع کند.
کد خبر: ۹۰۴۳۰۸۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، کلاس هفتگی اخلاق با حضور حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه استان قزوین برگزار شد .
حجت الاسلام فاطمیان در این جلسه اظهار کرد: هرکس به حضور امام زمان(عج) اعتقاد داشته باشد این امر موجب می شود که انسان در همه کارها امام زمانش را ناظر براعمال خویش ببیند و از انجام کارهایی که موجب ناراحتی امام زمان می شود خودداری کند .
وی افزود:روح انسان آنقدر ارزشمند است که خداوند آن را به خود نسبت داده است ولذا انسان باید ازجسم و روح خود مراقبت کند و خود را تهذیب و تزکیه نماید.
حجت الاسلام واالمسلمین فاطمیان با اشاره به شرایط اقتصادی کشور اظهار کرد: امروز با مشاهده شرایط اقتصادی کشور مشخص است که مدیریت دولت درعرصه اقتصادی ضعیف است لذا دولت با به کارگیری جوانان فعال و انقلابی در عرصه اقتصادی می تواند این مشکلات را مرتفع کند بنابراین مسئولین ما اعم از قوه مجریه و مقننه مشکلات مردم را دریابند ودر صدد رفع هرچه سریعتر این مشکلات برآیند. امام جمعه اقبالیه در پایان سخنان خود ضمن اشاره به اهداف خصمانه آمریکا برای مذاکره مجدد با کشورمان گفت: هدف آمریکا از مذاکرات مجدد با کشور ما این است که جمهوری اسلامی ایران دست از حمایت و دفاع از مردم مظلوم سوریه و یمن و فلسطین بردارد اما آمریکا باید بداند که این آرزو را که ایران از حمایت و دفاع از مردم مظلوم کشورهای همسایه دست بردارد را به گور خواهد برد.
8001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها