خبرهای داغ:

تپه نور الشهدای شهرکرد میزبان بدرقه جهادگران بسیجی

جهادگران گروه جهادی شهید همت دانشگاه پیام نور شهرکرد بعد از میثاق با شهدای گمنام با بدرقه مسولان عازم منطقه عشایری سردشت لردگان شدند.
کد خبر: ۹۰۴۳۶۹۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جهادگران گروه جهادی شهید همت دانشگاه پیام نور شهرکرد در محل تپه نور الشهدا شهرکرد گرد هم جمع شدند تا ضمن زیارت و تجدید میثاق با شهیدان عازم اردوی سازندگی در منطقه سردشت شهرستان لردگان گردند.

حجت الاسلام خلیلیان در این مراسم اهمیت اردوهای جهادی را با توجه به سخن قرآن کریم که" هر کس شخصی را زنده کند مثل اینکه همه مردم را زنده کرده است " بسیار مهم دانست و افزود: زنده کردن مردم فقط به حیات مادی نیست و به امور روحانی نیز اشاره دارد. وی در خطاب به جهادگران افزود اینکه فکر کرده اید که شاید آنچه که شما دارید و مردم محروم منطقه از آن محروم بوده اند بتواند برای مردم منطقع راه گشا باشد و در این راه حرکت کرده اید موجب بهجت شما خواهد بود.

حجت الاسلام خلیلیان در یک اقدام ارزشمند شخصا از روز دوم اردو در کنار جهادگران حضور خواهند داشت و به تبلیغ در محل اردو  می پردازند.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی نیز ضمن قدردانی از جهادگران، فرصت اردوی جهادی را برای ایشان مغتنم دانست و جهادگران را به استفاده حداکثری از اردو دعوت نمود.

فرشید مرادزاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان، ماموریت این اردو را فرهنگی و آموزشی معرفی کرد و افزود: 35 نفر از بسیجیان دانشگاه با علاقه قلبی و نیت الهی در سه روستای آبزا، چالشیرین و آبزا به برگزاری برنامه هایی همچون مشاوره خانواده، مشاوره دینی، آموزش صنایع دستی، برگزاری جشن تکلیف و برگزاری کلاس با موضوع مقابله با آسیب های اجتماعی می پردازند.

این اردو به مدت 10 روز و با شعار "ما عاقلانه تصمیم می گیرم و عاشقانه عمل می کنیم" انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار