نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

انتظار از مسئولان بهبود وضع اقتصادی و معیشتی جامعه است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در حاشیه نشست امامان جمعه شمالغرب کشور در تبریز در جمع خبرنگاران گفت: انتظار از مسئولان نظام این است با تلاش مضاعف به خصوص در زمینه بهبود وضع اقتصادی و معیشتی جامعه، امیدبخش ملت ایران باشند.
کد خبر: ۹۰۴۳۸۵۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم، گفت: مقابله جدی با مفسدان اقتصادی و اخلالگران بازار ارز و سکه می تواند نخستین گام برای بهبود وضعیت موجود باشد .
وی گفت: امامان جمعه شمال غرب ضمن توجه ویژه به عملیات روانی دشمنان نظام، نسبت به مقابله جدی با اخلالگران بازار و اقتصاد کشور مطالبه جدی دارند، زیرا که دشمنان از هر فرصتی برای بهره برداری از اهداف شوم خود و تضعیف نظام اسلامی استفاده می کنند.
دومین نشست فصلی نمایندگان ولی فقیه در استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و زنجان، امروز در تبریز برگزار شد.
بحث و بررسی مسائل حوزه‌های علمیه استان، مشکلات اقتصادی جامعه، بهبود وضع معیشت مردم و فضای کسب و کار، بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی شمال‌غرب، جریان‌های فرهنگی و اجتماعی و همچنین انتقال مطالبات مردم به مسؤولان عالی نظام از جمله اهداف برگزاری این نشست یکروزه بود.
در پایان این نشست نمایندگان ولی فقیه در استان های شمال غرب کشور، طی مکاتبه با روسای قوای سه گانه، اقدام عاجل، تدبیر جامع، دقت مضاعف و استفاده از خرد جمعی و تلاش بیشتر را برای تسهیل معیشت ملت بزرگ ایران از آنان خواستار شدند.
امامان جمعه شمالغرب کشور همچنین تصمیم دارند نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال و در خصوص رشد و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در جامعه، مسائلی مطرح کنند.

ارسال نظرات