خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر خبر داد

قهرمانی تیم ملایر در مسابقات انتخابی تکواندو بسیج استان همدان

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر گفت: تیم تکواندو امام علی (ع) شهرستان ملایر عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی تکواندو بسیج استان همدان را ازآن خود کرد.
کد خبر: ۹۰۴۵۶۷۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

قهرمانی تیم امام علی(ع) ملایر در مسابقات انتخابی تکواندو بسیج استان همدانابراهیم رستگار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: تیم تکواندو امام علی (ع) شهرستان ملایر عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی تکواندو بسیج استان همدان را ازآن خود کرد.

وی عنوان کرد: تیم تکواندو امام علی(ع) شهرستان ملایر با این موفقیت مجوز حضور در مسابقات انتخابی تکواندو بسیج کشور را دریافت کرد.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر افزود: تیم هشت نفره تکواندو امام علی(ع) شهرستان ملایر که در رده سنی نوجوانان در مسابقات انتخابی تکواندو بسیج استان به مربیگری حسن غیاثوند شرکت کرده بود توانست با کسب چهار عنوان اولی مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.

وی گفت: تکواندوکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات مهدی علی‌کرمی، مهدی حاجی بیگی، امیراحمدبیات و نیما نوروزی مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

رستگار تصریح کرد: در حال حاضر زیر نظر مربیان حاذق و شایسته خود رضا صفر خانیان و حسن غیاثوند تمرینات خود را در سالن‌های شهید «حسینی» و شهید «یوسفی» این شهرستان انجام و خود را برای حضور در مسابقات انتخابی تکواندو بسیج کشور آماده می‌کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات