خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه در زمینه مبارزه با کالای قاچاق نیز اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: ملایر در سال گذشته و پنج ماهه امسال رتبه نخست مبارزه با کالای قاچاق را در استان داشته است.
کد خبر: ۹۰۴۶۶۹۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

ملایر رتبه نخست مبارزه با کالای قاچاق را در استان همدان داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، داوود علی‌بخشی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه ملایر با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت مردم در کشور است اظهار کرد: همکاری و مشارکت مردم نیز با پلیس در موفقیت بیشتر نیروی انتظامی موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده نیروی انتظامی ملایر در پنج ماهه امسال در حوزه‌های مختلف افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های ما مبارزه همه‌جانبه به مواد مخدر و سوداگران مرگ است که در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به کشف 441 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 135 درصد رشد داشته است.

وی افزود: در پنج ماهه امسال در ملایر 85  معتاد متجاهر دستگیر و تحویل به کمپ‌ها شده است در این مدت 470 خرده‌فروش موادمخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

علی‌بخشی با بیان اینکه کاهش 124 درصدی تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری و تلفات انسانی از ابتدای سال جاری در ملایر را شاهد بودیم، اظهار داشت: در کشف انواع سرقت، 175 درصد افزایش داشتیم.

وی گفت: در زمینه شناسایی و دستگیری سارقان نیز از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 140 درصد افزایش داشتیم.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه با همکاری مشاوران نیروی انتظامی از 737 پرونده ارجاعی به مراکز انتظامی، 556 فقره منجر به سازش شده است؛ تصریح کرد: 91 جلسه آموزشی با اولویت مناطق جرم‌خیز و حاشیه شهر برای 5 هزار و 400 نفر تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه مبارزه با کالای قاچاق نیز اقدامات خوبی انجام شده گفت: ملایر در سال گذشته و پنج ماهه امسال رتبه نخست مبارزه با کالای قاچاق را در استان داشته است.

علی‌بخشی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون میزان کالای قاچاق کشف شده افزون بر 600 میلیون تومان بوده و اخیراً یک کانتینر حاوی 250 رأس گوسفند قاچاق شناسایی و کشف شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات