توضیحات مدیرعامل شرکت مخابرات استان در خصوص وضعیت نامناسب اینترنت در باشت

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در خصوص گلایه مندی شهروندان باشتی از اینترنت و انتن دهی خطوط همراه توضیحاتی را ارایه داد.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۷۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص گلایه مندی شهروندان باشتی از اینترنت و آنتن دهی خطوط تلفن همراه توضیحاتی را ارایه داد.

افتخاری گفت: چند روز است که پهنای باند مورد نیاز اینترنت در باشت و روستا‌های اطراف آن تامین شده است و از نظر اینترنت مشکلی در این بخش‌ها وجود ندارد، اما تا وقتی که بخواهد پایدار شود کمی زمان می‌برد و باید تحمل کنند.
وی بیان کرد: برخی‌ها سیم کارت جی اس ام دارند و می‌خواهند با قرار دادن در تاکسی در نقاط مختلف شهر حرکت کنند در حالی که جی اس ام متعلق به نقطه خاصی است و نمی‌توان از آن به عنوان همراه استفاده کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در روستا‌های اطراف باشت مشکل خاصی وجود ندارد و اینترنت و آنتن دهی این مناطق برقرار است پهنای باند این مناطق تامین شده است هر چند که قبلا نیز این پهنای باند وجود داشت، اما کمتر بود که اکنون بهتر شده و کافی است.



افتخاری تصریح کرد: مردم اگر در خصوص اینترنت و انتن دهی خطوط گله و شکایتی دارند می‌توانند با شماره تلفن ۹۹۹۰ تماس بگیرند و با راهنمایی‌هایی که داده می‌شود می‌توانند مشکلات خود را از جمله سرویس آنتن دهی و اینترنت و سایر موارد را گزارش دهند که بعد از گزارش به استان منتقل می‌شوند و ما نیز بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: در چند ماه اخیر بسیاری از روستا‌های استان حتی روستا‌های دور افتاده مثل جاورده، کوه گروس باشت، مظفرآباد لیشتر و دشت روم جزء مناطقی هستند که با توجه به اینکه میزان مصرف اینترنت زیادی دارند، اینترنت آن‌ها تری جی شده است. این درحالی است که تعهدات شرکت مخابرات ایران در محدوده شهرستان هاست.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: مردم برای داشتن اینترنت پر سرعت باید با ۹۹۹۰ تماس بگیرند مطالبه کنند و با توجه به تعداد این تماس‌ها و مطالبات همراه اول تصمیم می‌گیرد و می‌گوید که فلان نقطه تری جی یا فور جی شود ما نیز اقدام می‌کنیم این تصمیمی گیری تنها بر اساس میزان مصرف مردم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار