خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار:

هیئت‌های اندیشه‌ورز برای مقابله با توطئه‌های دشمنان باید همه جانبه پای کار بیایند

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با بیان اینکه دشمنان برای از بین بردن باورها و اعتقادات دینی جوانان ما با استفاده از ابزارهای مختلف در تلاش هستند، اظهار داشت: هیئت‌های اندیشه‌ورز برای مقابله با توطئه‌های دشمنان باید همه جانبه فعالیت کنند و پای کار بیایند.
کد خبر: ۹۰۵۲۹۰۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰

هیئت‌های اندیشه‌ورز برای مقابله با توطئه‌های دشمنان باید همه جانبه پای کار بیایندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، فاطمه کتابی اصل در جلسه هیئت‌های اندیشه‌ورز که با حضور نخبگان بسیجی برگزار شد، ضمن تبریک هفته امامت و ولایت و عیدغدیر به بیان فضائل عید غدیر پرداخت و اظهار داشت: مسلمانان با بزرگداشت این روز عظیم بشری که روز وحدت مسلمین است، می‌توانند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با تأکید بر حفظ وحدت و انسجام برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که این واقعه بزرگ به فراموشی سپرده شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با بیان اینکه دشمنان برای از بین بردن باورها و اعتقادات دینی جوانان ما با استفاده از ابزارهای مختلف در تلاش هستند، اظهار داشت: هیئت‌های اندیشه‌ورز باید همه جانبه فعالیت کنند و پای کار بیایند.

وی ادامه داد: نخبگان و فرهیختگان در بحث موج آفرینی علیه دشمن می‌توانند در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی موثر عمل کنند.

در پایان این جلسه اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات خود در خصوص تنوع و نوآوری در برنامه‌های بسیج پرداختند و پیشنهادهای خود را ارائه دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات