جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد از برگزاری رزمایش نمایش اقتدار عاشورائی سپاهیان محمد رسول الله در بهاباد خبردا و گفت: این رزمایش با استعداد گردان بیت المقدس در روز پنج شنبه ۱۵ شهریور ماه در سطح شهرستان بهاباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۳۰۲۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، ستوان یکم پاسدار رضا قاسمی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد اظهارداشت: به منظور افزایش توان دفاعی و به نمایش گذاشتن اقتدار امنیتی و توان رزمی گردان بیت القدس رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله (ص) در روز پنج شنبه ۱۵ شهریور ماه در شهرستان بهاباد برگزار می‌شود.
وی افزود: هدف از اجرای این رزمایش به نمایش گذاشتن اقتدار و آمادگی نیرو‌های رزمی به خصوص گران‌های واکنش سریع الی بیت المقدس می‌باشد که در این رزمایش اهداف مشخص با اجرای راهبرد‌های دفاعی و امنیتی وفرهنگی برگزار خواهدشد.
وی در پایان از همه بسیجیان گران الی بیت المقدس خواست تا ضمن حضور باصلابت خود بار دیگر اقتدار و توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش بگذارند تا به دشمنان ثابت کنند که پای نظام و ارزش‌های والای آن ایستاده اند.
قاسمی برگزاری یادواره شهدا، کلاس‌های بصیرتی، پخش تیزر، غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدای دفاع مقدس و پیاده روی و دفع از کوی و برزن از دیگر برنامه‌های رزمایش سپاهیان محمد رسول الله است.
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری رزمایش اقتدار سپاهیان محمد رسول الله عصر امروز با حضور جانشین ناحیه مقاومت، فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی، فرمانده گردان بیت المقدس و سایر اکمیته‌ها و مسئول فرهنگی ناحیه در محل سپاه ناحیه بهاباد برگزار شد.

ارسال نظرات