خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

کنگره شهدا با حفظ اهداف عالیه انقلاب برگزار می شود

حجت الاسلام معبودی گفت: اهداف ما از برگزاری این کنگره شناسایی شهدا به مردم، شناساندن مسیر شهدا به نسل جدید، تقویت روحیه جهاد، شهادت و ایثار، ثبت عملکرد دقیق نسل اول برای نسل های بعدی می باشد.
کد خبر: ۹۰۵۳۶۳۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در هفتمین جلسه شورای دبیران کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین بیان کرد: در بحث جریان سازی اخیرا کاری را شروع کردیم که دعوت ائمه جمعه در خصوص مسایل روز و کنگره همچنین نشست با مدیر مسوولان و جراید مبنی بر برجسته سازی امر کنگره بود.
وی با اشاره به اهداف برگزاری کنگره سه هزار شهید استان گفت: اهداف ما از برگزاری این کنگره شناسایی شهدا به مردم، شناساندن مسیر شهدا به نسل جدید، تقویت روحیه جهاد، شهادت و ایثار، ثبت عملکرد دقیق نسل اول برای نسل های بعدی می باشد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد: همه ما در مقابل شهدا مدیونیم ‌و خروجی این کنگره انجام مسو‌لیت در برابر شهدا، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، جمع آوری آثار شهدا بعنوان اسناد تاریخی، و ایجاد تحول درونی در بین توده های مردم بویژه مدیران می باشد.
حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: همه شهدا شاخص و گرانقدر هستند از همین رو به دنبال تقویت روحیه و ارزشهای انقلابی هستیم و در این مسیر از همه ظرفیت توده های مردم استفاده می کنیم همچنانکه در زمان جنگ از ظرفیت همه مردم استفاده شد و نهایتا با حضور این شهدا کار غیرممکن، ممکن شد یعنی دشمن با تحمیل جنگ خواست ما را شکست دهد اما نتوانست و امروز هم شرایط همانگونه است و با پشتکار و هم افزایی می توانیم پیروز میدان باشیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها