خبرهای داغ:
اولین مدیر اجرایی زن اسدآباد در گفتگوی با بسیج مطرح کرد

شرایط مساعد جامعه پس از انقلاب عامل مهمی برای حضور بانوان در بدنه مدیریتی

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار اسدآباد گفت: شرایط مساعد امنیتی، روانی و توسعه مدنی جامعه پس از انقلاب عامل مهمی برای حضور بانوان در بدنه مدیریتی بود.
کد خبر: ۹۰۵۳۸۳۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶

شرایط مساعد جامعه پس از انقلاب عامل مهمی برای حضور بانوان در بدنه مدیریتیلیلا امیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: انتخاب مدیران زن در شهرستان اسدآباد برگی جدید در مسیر پیشرفت بانوان شهرستان است.

وی با بیان اینکه قبل از احراز این عنوان، مدیر مدرسه مهدیه متشکل از 30 کارمند و 580 دانش‌آموز بوده‌ام، بیان کرد: طبق تصمیمات گرفته شده قرار بر این شد یک مدیر خانم برای این پست معین شود که پس از بررسی بین چند گزینه به این عنوان منصوب شدم. 

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار اسدآباد با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی، آزادی فکری زنان در کشور گسترده‌تر شد، بیان کرد: هم اکنون می‌توانیم ادعا کنیم امنیت شغلی و فکری زنان در کشور ما از آزادی زنان در ممالک اروپایی بیشتر است.

وی در ادامه با یادآوری وظیفه سنگین خود به عنوان اولین مدیر اجرایی زن شهرستان اسدآباد اظهار کرد: درخشش زنان در جامعه می‌تواند باعث جلب اعتماد همشهریان شده و راه برای حضور سایر بانوان در پست‌های مدیریتی را باز کند.

امیدی عنوان کرد: شرایط مساعد امنیتی، روانی و توسعه مدنی جامعه پس از انقلاب عامل مهمی برای حضور بانوان در بدنه مدیریتی بود.

وی با اشاره به وجود دیدگاه‌های مختلف در رابطه با حضور زنان در رئوس مدیریتی گفت: تقویت تفکر توانمندی زنان، یک بسترسازی مناسب را می‌طلبد.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش افزود: بسیاری از بانوان شهرستان در گفتگوهای مستقیم از من می‌خواهند با مدیریت مناسب در پست معاونت فرماندار، نماینده خوبی برای زنان شهرستان باشم.

وی اضافه کرد: مدیریت بانوان در خانه‌ها نمونه‌ای کوچک از قدرت مدیریتی زنان است که تسلط این قشر را در بر عهده گرفتن پست‌های گوناگون نشان می‌دهد.

امیدی با اشاره به توجه ویژه مجموعه فرمانداری به کمبودهای بانوان گفت: تلاش ما بر این است تا در مسائل مربوط به اشتغال، بانوان را در اولویت قرار دهیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات