خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

خدمات‌رسانی 250 جهادگر نهاوندی در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: روز شنبه 17 شهریور ماه رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان نهاوند اجرا می‌شود، که در این ‌مرحله ۲۵ گروه جهادی با استعداد ۲۵۰ جهادگر گروه‌بندی شده‌اند و کارهای عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و عام المنفعه را انجام‌ می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۴۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸

خدمات‌رسانی 250 جهادگر نهاوندی در رزمایش بزرگ اقتدار عاشوراییسرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به پیش رو بودن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و با توجه به اتفاقاتی که در این چهل سال رخ داده است، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به قدرت منطقه‌ای تبدیل شده و دشمنان از این قدرت هراس دارند و رزمایش محمد رسول الله(ص) قدرت و اقتدار سپاه را به خوبی به نمایش خواهد گذاشت .

وی افزود: بسیج و سپاه همواره درصدد بوده در محرومیت‌زدایی پیشگام باشد و در این خصوص اقدامات بسیار خوبی توسط سپاه ناحیه نهاوند صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 35 گروه جهادی به این اردوها و به مناطق محروم اعزام شدند و به مردم این مناطق خدمات‌رسانی کردند.

وی گفت: 200 نفر جهادگر اعزامی در قالب گروه‌های 7 و 8 نفره به مناطق محروم از گروه‌های مختلف دانش‌آموزی، دانشجویی، بسیج محلات، مهندسین کشاورزی و جامعه پزشکی بودند که خدماتی همچون ساخت مدارس، ساخت خانه‌های عالم، کمک به زلزله‌زدگان ازگله کرمانشاه، ترمیم و نقاشی و دیوارنویسی، زیباسازی مدارس، آموزشی، فرهنگی و... ارائه دادند .

کریمی بیان داشت: گروه‌های جهادی علاوه بر مناطق محروم شهرستان، پای قلعه، شیخ منصور و دوخواهران و روستاهای محروم از جمله دارسیوه، سیاه دره بالا و پائین، چشمه ماهی، تاریک دره، تپه یزدان، شریف آباد، وسج، گره چغا و... به ازگله کرمانشاه هم اعزام شدند و به زلزله‌زدگان این مناطق نیز خدمات‌رسانی کردند .

وی در ادامه در خصوص رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) گفت: رزمایش بزرگ خدمت «محمد رسول الله (ص)»، همزمان با سراسر کشور با عنوان «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص)» در چندین مرحله با حضور گسترده بسیجیان شهرستان نهاوند برگزار می‌شود که هدف از این رزمایش، خدمت‌رسانی به مردم و نمایش اقتدار و صلابت بسیجیان است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: در مرحله اول این رزمایش با حضور بسیجیان جهادگر خدمت‌رسانی در مناطق محروم نهاوند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در پایان تصریح کرد: روز شنبه هفته آینده رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان نهاوند با حضور گردان‌های بیت المقدس و امام علی(ع) اجرا می‌شود، که در این ‌مرحله ۲۵ گروه جهادی با استعداد ۲۵۰ جهادگر گروه‌بندی شده‌اند و مأموریت‌های هرگروه مشخص شده است و هرکدام از این گروه‌ها به یک‌ منطقه اعزام می‌شوند و کارهای عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و عام المنفعه را انجام‌ می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات