خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه میانه:

رزمایش رسول الله؛ نمایش اقتدار بسیج در محرومیت زدایی

جانشین فرمانده سپاه میانه در رزمایش رسول الله این ناحیه در مسجد شهرک اسلام آباد این شهرستان، با اشاره به رزمایش اقتدار عاشورایی و اقدامات سازنده آن در محرومیت زدایی، گفت: بیش از 1000 گردان جهادی در سطح کشور برای خدمت رسانی به مردم، رفع محرومیت و نمایش اقتدار بسیج، سازماندهی شده و در حال انجام وظیفه هستند.
کد خبر: ۹۰۵۴۴۳۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی، اظهار کرد: ما پیروان خط ولایت و شهداییم و تا آخرین نفس در برابر تلاش های دشمن ایستادگی خواهیم کرد و هرگز تسلیم خواسته های نامشروع آنان نخواهیم شد.

وی دشمنی دیرینه آمریکا و استکبار جهانی با اسلام و انقلاب اسلامی خصوصا پس از پیروزی انقلاب اسلامی را متذکر شد و گفت: جنگ کنونی دشمن با ما جنگ اقتصادی و فرهنگی است و تفرقه افکنی و ایجاد انحرافات دینی از جمله ابزارهای اوست و ما باید به شدت مراقب جوانانمان باشیم تا در دام مکر، جلوه گری و تظاهر دشمن گرفتار نشوند.

   در پنجمین روز از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله، کارکنان سپاه میانه در بین صفوف نمازگزاران مسجد شهرک اسلام آباد میانه قرار گرفتند و همدردی و حمایت بی دریغ خود با اقشار محروم جامعه را اعلام کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار