خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از حضور 2 هزار نفر از بسیجیان تویسرکانی در مرحله شوم رزمایش اقتدار عاشورایی، همایش بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۲۱۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳

حضور 2 هزار بسیجی تویسرکانی در رزمایش اقتدار عاشوراییمرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با اشاره به برگزاری مرحله اول رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص)2 در تویسرکان اظهار داشت: نخستین مرحله این رزمایش، امروز 17 شهریور ماه با اجرای صبحگاه مشترک با سخنرانی سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان آغاز شد.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیجی در دو روز گذشته با حضور در اردوگاه و انجام تمرینات تاکتیکی، آمادگی لازم برای برگزاری رزمایش اصلی را کسب کرده‌اند، بیان کرد: پس از مراسم صبحگاه، حضور دو گردان بیت المقدس و سایر اقشار بسیج در سطح شهرستان برای به نمایش گذاشتن اقتدار بسیج و رژه موتوری و خودرویی هم بود و پس از آن، بسیجیان برای اجرای مرحله عملی رزمایش عازم اردوگاه شدند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی نیز در قالب خدمات رسانی به حاشیه شهرها انجام می شود که طی آن 25 گروه جهادی به مناطق مختلف اعزام می شوند و تاکنون 17 گروه جهادی به کارگیری شده اند.

وی تصریح کرد: ویزیت رایگان و مشاوره سلامت، رنگکاری و زیباسازی مدارس، برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی و کمک به ساخت منزل محرومان بخشی از فعالیت های گروه های جهادی است.

سیاهوشی در ادامه با بیان اینکه مرحله سوم رزمایش در هفته دفاع مقدس در مرکز استان با حضور بسیجیان شهرستان های مختلف برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این مرحله نیز 2 هزار نفر از بسیجیان تویسرکانی در همایش بزرگ 20 هزار نفری که در همدان برگزار می شود، حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات