خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد:
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت تاکنون 40 مترمربع از گذرگاه های عرضی معابر سطح شهر با اولویت خط کشی عابرپیاده جلوی مدارس انجام شده است.
کد خبر: ۹۰۵۵۴۲۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سعید جهانگیری افزود: اجرای پروژه های خط کشی یکی از اقداماتی است که در آستانه فرار رسیدن بازگشایی مدارس در دستورکار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار می گیرد.
وی عنوان کرد: در این راستا هر ساله در شهریورماه ستاد مهر آغاز به کار کرده و خط کشی طولی و عرضی معابر در قالب این ستاد انجام می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در سال جاری نیز از زمان آغاز پروژه خط کشی عرضی معابر تاکنون 40 مترمربع از گذرگاه های عابرپیاده سطح شهر رنگ آمیزی شده است.
به گفته جهانگیری اولویت اصلی در رنگ آمیزی گذرگاه های عابرپیاده، جلوی مدارس بوده که نقش کلیدی در ایمنی بیشتر دانش آموزان هنگام تردد از عرض معبر جلوی مدرسه ایفا می کند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته تمام گذرگاه های عابرپیاده سطح شهر به ویژه گذرگاه های جلوی مدارس تا بارگشایی مدارس رنگ آمیزی می شود تا دانش آموزان با ایمنی بیشتری از عرض معابر تردد کنند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: رنگ آمیزی خط کشی معابر تاکنون در خیابان های حکم آباد روبروی مدرسه عبدالهی ،خیابان حکیم ،خیابان پیروزی،بلوارامیرکبیر بلوارخرمشهرو....اجرا شده و گذرعرضی سایر معابر نیز تا بازگشایی مدارس رنگ آمیزی می شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها