خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک بیان کرد : دومین مرحله رزمایش محمد رسول الله شهرستان آبیک در عرصه های جهادی آغاز شد
کد خبر: ۹۰۵۵۴۲۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) آبیک:
بسیج همه امکانات خود را در جهت احیای روحیه خدمت رسانه به کار می‌برد
مسئول روابط عمومی ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک بیان کرد: دومین مرحله رزمایش محمد رسول الله شهرستان آبیک در عرصه‌های جهادی آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی ملکان مسئول روابط عمومی ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک با گرامیداشت ایام عزای سرور و سالار شهیدان بیان کرد: بسیجیان همواره از واقعه عاشورا و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین درس‌های بسیاری گرفته اند و الگو و منش و مشی حرکت خود را مبتنی بر این روز متمرکز کرده اند.
وی افزود: این روز‌ها روز‌های پرمعنا و مفهومی را در بر دارد که تلاقی هفته دفاع مقدس با ایام عزاداری حضرت اباعبدالله و چقدر این اشتراک مقدس و مبارک است که رزمندگان اسلام با ارزوی زیارت کربلا به عملیات‌ها اعزام می‌شدند.
ملکان خاطر نشان کرد: بسیجیان هم با الگو از فرهنگ عاشورایی و فرهنگ حسینی تمام توان خود را برای احیا وترویج خدمت رسانی و محرومیت زدایی صرف می‌کنند و در قالب گروه‌های جهادی در طول سال به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
مسئول روابط عمومی ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک افزود: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله در عرصه‌های عمرانی و آبادانی برخلاف اردو‌های جهادی که در مناطق محروم و روستا‌های دور افتاده صورت می‌گرفت این بار در حاشیه‌های شهر‌ها و شهرک‌ها در حال برگزاری می‌باشد که در قالب ۴ گروه متشکل از بسیجیان و پاسداران و پزشکان و روحانیون می‌باشد.
وی با اشاره به عرصه‌های جهادی این رزمایش بیان کرد: عرصه‌های فعالیت گروه‌های جهادی عرصه‌های عمرانی و بهداشتی و فرهنگی و اجتماعی می‌باشد که ویزیت رایگان پزشک و رنگ امیزی مدارس و پاسخگویی و مشاوره دینی و... را شامل می‌شود که در قشلاق و زیاران و خاکعلی و شهرآبیک در محله‌های فردوس و مهدیه برگزار می‌شود.
ملکان در خاتمه افزود: هدف از این اردو‌ها و رزمایش‌ها خدمت رسانی و محرومیت زدایی و امید به قشر مستضعف جامعه می‌باشد که بیشترین نقش در پیروزی انقلاب و تداوم ان را دارند، ولی شامل بی مهری‌های مسئولین می‌باشد و به فرمود: ه امام که من یک تار موی این کوخ نشینان را به همه کاخ نشینان عالم نمی‌دهم.
۶۰۰۱/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها