استاندار خراسان رضوی به ضرورت شناسایی محتکران و اخلالگران بازار و برخورد قاطع و بی‌رحمانه با آنان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۵۵۵۵۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی؛ علی‌رضا رشیدیان گفت: باید دستگاه‌های مربوطه با رصد بازار نسبت به‌شناسایی محتکران و اخلالگران بازار و برخورد قاطع و بی‌رحمانه با آنان اقدام کنند.

استاندار خراسان رضوی افزود: در این رابطه معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت، دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نیروی انتظامی و سایر دستگاهی ذی‌ربط در این رابطه به‌صورت گسترده وارد عمل شده و اقدام مؤثر و قاطعی را در این رابطه و مدیریت بازار انجام دهند.

وی با بیان اینکه هیچ موردی از کمبود کالایی در بازار وجود ندارد و تمامی اقلام به‌وفور موجود است؛ اظهار کرد: عده‌ای با فرصت‌طلبی و سودجویی تلاش می‌کنند از فضای روانی موجود با ایجاد کمبود‌های مصنوعی و جمع‌آوری و احتکار کالا‌ها و اخلال در بازار به‌نفع خود بهره برند که باید به‌شدت با آنان برخورد شود.

رشیدیان با تاکید بر اینکه اقلام مختلف کالا‌های اساسی نیز تامین شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم؛ افزود: عمده این کالا‌ها برای نیاز بیش از یک سال استان ذخیره‌سازی شده است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در حوزه گوشت قرمز و مرغ نیز شرایط خوبی داریم و در عین ذخیره مناسب این اقلام وضعیت تولید در استان هم با سیاست‌های اعمال شده شرایط متعادلی دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها