فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین (ع) شهرستان کرمان خبر داد

ساخت خانه محرومین و کمک به ساخت مسجد در رزمایش محمد رسوالله (ص)2

محمدعلی نظری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین (ع) شهرستان کرمان گفت: از تاریخ ۱۰ شهریور سال جاری رزمایش محرومیت زدایی را آغاز کرده اند
کد خبر: ۹۰۵۵۵۶۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  محمدعلی نظری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین (ع) شهرستان کرمان در گفتگویی با اشاره به این که  از تاریخ ۱۰ شهریور سال جاری رزمایش محرومیت زدایی را آغاز کرده اند ، اظهار داشت :  ناحیه امیرالمومنین (ع) روزانه یک گروه جهادی به مناطق کوهبنان ، روستای گزک راین ،  گلباف و شهرک صنعتی در حاشیه شهر کرمان اعزام می شوند .

وی گفت : این گروه های جهادی به ساخت منازل زلزله زدگان ، ساخت خانه محرومین ، کمک به ساخت مسجد ،سرویس بهداشتی و حمام برای نیازمندان و محرومین حاشیه شهر می پردازند .

نظری خاطر نشان کرد : این برنامه تا پایان هفته دفاع مقدس ۷ مهرماه سال جاری با این اولویت ها ادامه خواهد داشت و تا پایان هفته دفاع مقدس ۳۰ گروه جهادی به این مناطق اعزام می شود تا با کمک خیرین در خصوص مصالح ساختمانی و کمک سپاه استان موارد ذکر شده به سرانجام برسند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین (ع) شهرستان کرمان یادآور شد : رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ در تاریخ های ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه سال جاری در منطقه عمومی سکنج ماهان به استعداد ۶ گردان از دو ناحیه شهرستان کرمان به مدت ۲ روز برگزار می شود .

وی توضیح داد : در تاریخ ۳۱ شهریورماه نیز به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی رژه نیروهای مسلح را خواهیم داشت که یگان هایی از دو ناحیه شهرستان کرمان در این رژه شرکت خواهند کرد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار