مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز مقاومت دلوار:

وحدت محور رزمایش سپاهیان محمّد رسول الله (ص) است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز مقاومت امام حسین (ع) دلوار در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: وحدت، محور رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمّد رسول الله (ص) 2 است.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۰۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، حجت الاسلام بهرامی با اشاره به رزمایش سراسری اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2 عنوان داشت: این رزمایش با محوریت وحدت، پیشرفت و ایستادگی در مقابل دشمنان برگزار می شود، وحدت و همدلی باعث پیشرفت و حفظ انقلاب اسلامی ما و ریشه در قیام خونین امام حسین علیه السلام دارد و وظیفه بسیجیان حفظ انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام بهرامی همچنین بیان نمود:امروز جنگ ما علاوه بر فرهنگی، اقتصادی است و دشمن بر آن است که با همدستان داخلی‌اش با فشار اقتصادی بر مردم آنها را از نظام جدا کند اما این آرزو را به گور می‌برد. 
حجت الاسلامی بهرامی اظهار داشت: به مدیران جمهوری اسلامی بگوییم با قدرت در مقابل دشمن بایستند و از زیاده‌گویی‌های‌ استکبار و استعمار جهانی نهراسند زیرا لشکریان مخلص خدا با قدرت شما را پشتیبانی می‌کند، به ملت عزیزمان عرضه بداریم همواره بسیج و سپاه در پشتیبانی و خدمت‌رسانی به شما در همه زمینه‌ها در صف اول هستند. 

پایان خبر/
ارسال نظرات