امام جمعه خورموج:

خلیج فارس نیازی به حضور و حفاظت آمریکایی‌ها ندارد

کد خبر: ۹۰۵۶۲۷۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در حاشیه رزم شبانه گردان بیت‌المقدس در مناطق از پیش تعیین‌شده شهرستان دشتی اظهار داشت ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: ما درس‌خوانده‌های مکتب عاشورا، تربیت‌شده‌های مجالس امام حسین (ع) هستیم و حرکتی که قبل از انقلاب انجام دادیم.

 امام‌جمعه خورموج بابیان این‌که انقلاب اسلامی یکی از مو جزء بزرگ و بی‌نظیر تاریخ است گفت: حرکت ما از مساجد با شعار حسین - حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست آغاز و توانستیم یکی از مو جزء بزرگ تاریخ را رقم بزنیم.

وی افزود: این انقلاب با همه ترفندها و توطئه‌های دشمنان و جنگ تحمیلی و به کوری چشم همه منافقین، عوامل ضدانقلاب، استکبار جهانی امسال هر چه باشکوه تر از سال‌های گذشته جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می‌کنیم.

مصلح تأکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری دشمن در جنگ اقتصادی محکوم‌به شکست است اما دارای شرایطی است که جوانان، نوجوانان، آحاد مردم و مسئولین درصحنه حضورداشته باشند و کار جهادی و انقلاب در ساخت‌وساز مملکت انجام و اکتفای به ساعت اداری نکنند و شبانه‌روز نشناسند.

وی با اشاره به رزمایش سپاهیان عاشورائیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) گفت: این رزمایش امید دشمنان را ناامید و اقتدار نیروهای بسیج مردمی در تمام عرصه‌های نظامی، دفاعی و خدمات‌رسانی را اثبات کرد.

مصلح خاطرنشان کرد: در 8 سال دفاع مقدس رژیم بعث عراق که حمایت‌شده از کل دنیای شرق و غرب بود جوانان ما در مقابل آن‌ها ایستادند و یک وجب از خاک کشور را به دشمن نداند.

وی افزود: اگر در زمان جنگ عده‌ای بودند که از جنگ در هراس و دست آن‌ها می‌لرزید امروز هستند عده‌ای که از امریکا می‌ترسند.

مصلح بیان کرد: هدف آشوبگران در بصره، ایجاد تفرقه بین ملت مسلمان ایران و عراق است قطعاً کار ملت مسلمان عراق نیست و کار ضدانقلاب، منافقین با همکاری امریکا و عربستان شکل‌گرفته است.

امام‌جمعه خورموج تأکید کرد: امریکا باید از منطقه خلیج‌فارس و آسیا برود منطقه نیازی به حضور و حفاظت امریکایی‌ها ندارد چه حقی دارد که در منطقه حضور پیدا می‌کند برود از کشور خودش حفاظت کند.

ارسال نظرات