خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو همدان:

مدیران نهایت دقت را برای عدم تحمیل هزینه مضاعف بر دانش‌آموز و خانواده داشته باشند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو همدان گفت: مدیران با توجه به شرایط موجود، نهایت دقت را برای عدم تولید هزینه مضاعف بر دانش آموز و خانواده داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۵۷۳۱۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵

مدیران نهایت دقت را برای عدم تحمیل هزینه مضاعف بر دانش‌آموز و خانواده داشته باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد باب‌الحوائجی در همایش تحکیم و رشد مدیران مدارس ناحیه دو همدان با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این امر حاصل 40 سال تلاش و کوشش و جانفشانی بسیار ارزشمند جوانان انقلابی اسلامی بوده و هست و مقارن با ایام سوگواری اباعبدالله حسین(ع) شده و این شور حسینی باید در مدارس بسیار پررنگ برگزار شود.

وی  با بیان اینکه مهر ماه امسال همراه با شور حسینی، اقتدار ملی و پاسداشت هشت سال دفاع مقدس و شهدا است، گفت: مجموعه آموزش و پرورش نسبت به فضاسازی این مجموعه عنایت کافی را داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو همدان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و فشارهای ناشی از آن گفت: از تولید هزینه‌های اضافی که متحمل خانواده‌ها و دانش آموزان است، باید پرهیز کنیم.

وی ادامه داد: پروژه‌ها توسط دانش آموزان به صورت گروهی انجام شود و فشاری بر اقتصاد خانواده‌ها نباشد و از مراسم‌ها و مناسبت‌هایی که هزینه تولید می‌کند، بپرهیزیم.

باب‌الحوئجی گفت: مدیران با توجه به شرایط موجود، نهایت دقت را برای عدم تحمیل هزینه مضاعف بر دانش آموز و خانواده داشته باشند.

وی در پایان سخنانش گفت: با سیاستی که در شیوه‌نامه مدرسه محور وجود دارد باید در دو جهت منابع انسانی و منابع مالی مدیریت منابع داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات