مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

جریمه 57 میلیون ریالی متخلفین در طرح نظارت بر پوشاک مدارس همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اجرای طرح نظارت بر پوشاک مدارس در همدان گفت: در اجرای اين طرح 17 واحد تولیدی متخلف شناسایی و در مجموع به پرداخت 57 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
کد خبر: ۹۰۵۸۷۳۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

جریمه 57 میلیون ریالی متخلفین در طرح نظارت بر پوشاک مدارس همدانعلیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طرح نظارتي پوشاک مدارس از 20 مرداد آغاز و تا 5 شهریور ماه اجرایی شد.

وی افزود: در این طرح واحدهای تولیدی پوشاک طرف قرارداد با مدارس بازرسی شدند و تعداد 17 واحد دارای تخلفاتی از قبیل گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، عدم نصب نرخنامه و... بودند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: این پرونده‌ها در کمترین زمان رسیدگی و متخلفین به پرداخت مبلغ 57 میلیون و300 هزار ریال محکوم شدند.  

وی در ادامه با اشاره به جریمه 312 میلیونی مکانیکی عنوان کرد: مکانیک متخلّف توسط تعزيرات حكومتي همدان به سزای عمل خود رسید.     

 حسن‌پور گفت: شاکی خصوصی مدعی شده بود تعمیرگاه خودرو برخلاف فاکتور صادره قطعات کهنه را در تعمیر موتور خودرو بکار برده است.

وی ادامه داد: شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهم را به پرداخت مبلغ 208 میلیون و 260 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت و استرداد مبلغ 104 میلیون و130 هزار ریال به شاکی خصوصی محكوم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار