خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه نمایندگان باید از وزرا مطالبه‌گری داشته و از آنان کار بخواهند، خطاب به مسئولین گفت: بازگشت به صراط مستقیم انقلاب است که از نفوذ دشمنان در بین شما جلوگیری خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۷۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸

بازگشت به صراط مستقیم انقلاب از نفوذ دشمنان جلوگیری می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، مصطفی رستمی در یادواره شهدای روستای نصرت آباد بخش پیرسلمان اسدآباد اظهار داشت: توطئه‌های گوناگون دشمن در 40 سال گذشته نتوانسته آسیبی به نظام مقدس اسلامی وارد کند.

وی با اشاره به تثبیت قدرت جمهوری اسلامی بیان کرد: طبق گفته مسئولین آمریکایی، آنان هر کاری برای ضربه زدن به نظام لازم بود را انجام داده‌اند اما به لطف خدا نتوانسته‌اند ضربه‌ای به این نظام وارد کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود: هدف نهایی دشمنان از پای درآوردن این حکومت است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات اقتصادی اخیر اشاره و عنوان کرد: برخلاف گفته‌ها تنها 30 درصد از فشارهای اقتصادی به خاطر تحریم‌ها است و 70 درصد مابقی به خاطر بی‌لیاقتی مسئولین است.

رستمی ضمن انتقاد از عملکرد نمایندگان مجلس گفت: مردم از نمایندگان خود که صاحب رأی هموطنان هستند انتظار پایمال نشدن حق خود را دارند نه اینکه با عدم کارکرد نمایندگان به این وضع دچار شوند.

وی با بیان اینکه نمایندگان باید از وزرا مطالبه‌گری داشته و از آنان کار بخواهند، خطاب به مسئولین افزود: بازگشت به صراط مستقیم انقلاب است که از نفوذ دشمنان در بین شما جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات