در مراسم رژه 31 شهریور مطرح شد:

امام جمعه دیلم: مسئولان درسختی های مردم در خط مقدم باشند.

ریس شورای فرهنگ عمومی دیلم رمز پیروزی در عملیات های دفاع مقدس را وحدت فر ماندهان و تبعیت از امام دانست و تاکید کرد: اکنون نیز مسئولان با تاسی از فرماندهان شهید باید در مرارت ها و سختی های مردم پیش رو و و در خط مقدم باشند و در مبارزه با مفاسد و تبعیض ها بیش از پیش تلاش نمایند.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۶۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
حجت الاسلام حسینی در مراسم گرمیداشت آغاز هفته دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس رشحه‌ای از عاشوراییان به نمایش گذاشت گفت: دفاع مقدس تکرار کربلا بود و تجدید فضایلی، چون پایداری، صبر و استقامت، تسلیم در برابر مقدرات، شجاعت، ایمان، ایثار، عشق و سبقت جستن برای شهادت در جبهه و در سوی دیگر اوج بی رحمی، قساوت و عدم مبالات در پیروی از یزید همگی حکایت از تکرار کربلای دیگر بود.
وی با اشاره به فلسفه بزرگداشت دفاع مقدس از منظر رهبر انقلاب، ضرورت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس را در بین ملت ایران یادآور شد و بیان نمود: ملت‌های دیگر همچون یمن، سوریه و عراق از گنجینه دفاع مقدس استفاده می‌کنند چرا خودمان بی بهره باشیم.
حسینی تصریح نمود: اگر امروز دشمن به جنگ اقتصادی روی آورده نشانه ضف ما نیست نشانه قدرت نظامی و رزمندگان دلاور ما است. لیکن این جنگ آمادگی خاص خود را می‌طلبد چرا که این جنگ ترکیبی ازتهدیدات امنیتی و فشار‌های اقتصادی است.
ریس شورای فرهنگ عمومی دیلم رمز پیروزی در عملیات‌های دفاع مقدس را وحدت نیرو‌های مسلح و تبعیت از امام دانست و تاکید کرد: اکنون نیز مسئولان با تاسی از فرماندهان شهید باید در مرارت‌ها و سختی‌های مردم پیش رو و و در خط مقدم باشند و در مبارزه با مفاسد و تبعیض‌ها بیش از پیش تلاش نمایند.

امام جمعه دیلم با تاکید برضرورت توجه و حساسیت به منویات رهبر انقلاب بویژه حمایت از دولت عنوان نمود: دشمنان بر آن شده اند که بین نظام ولایی و مردم اختلاف و این نظام را ناکارآمد جلوه دهند و یاس و ناامیدی را در بین مردم پهن کنند، اما همان طوری که در دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط و محاصره اقتصادی کشور را اداره کردیم به حول و قوه الهی این بحران بزرگ را نیز با اقتدا به سرور و سالار شهیدان اباعبدا... الحسین (ع) پشت سر خواهیم گذاشت.

گفتنی است اجرای سرود نونهالان بسیج، نمایش اقتدار گروه واکنش سریع بسیج و رژه یگان‌های مستقر در میدان برنامه‌های دیگر این مراسم باشکوه بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار