خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ملایر گفت: دشمن در دوران دفاع مقدس با تمام توان به کشور اسلامی ما حمله کرد اما روحیه شهادت طلبی و ایثار فرزندان این مرز و بوم توانست جلوی زیادخواهی دشمن را بگیرد.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۸۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷

روحیه شهادت طلبی فرزندان این مرز و بوم جلوی زیادخواهی دشمن را گرفتبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ علی مرتضی زنگنه در رزمایش جهادی تجلی مهر زینبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس در جمع گروه جهادی حوزه مقاومت رضوان اظهار داشت: ما در جنگ بسیار جان‌های عزیز را از دست داده‌ایم و خسارات مادی و معنوی زیادی متحمل شدیم.

وی افزود: اما چیزی در دل این ملت جوشید که برکات و ارزش آن برای امروز و فردای این ملت از همه چیز بالاتر است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ملایر بیان داشت: احساس اتکا به نفس، عزت، استقلال، خودباوری و احساس اعتماد به اینکه اگر یک ملت حول محور ایمان به خدا و عمل صالح جمع شوند معجزات یکی پس از دیگری قابل اجرا شدن خواهد شد.

وی با اشاره به تاریخ قبل از انقلاب گفت: شاه به خاطر خوش خدمتی به انگلیسی‌ها بحرین را از ایران جدا کرد اما اکنون رهبر ایران برای دنیا تصمیم می‌گیرد و این نشان از خیانت شاهان و دولت‌های غربی است.

زنگنه بیان داشت: دشمن در دوران دفاع مقدس با تمام توان به کشور اسلامی ما حمله کرد اما روحیه شهادت طلبی و ایثار فرزندان این مرز و بوم توانست جلوی زیادخواهی دشمن را بگیرد.

وی اضافه کرد: شهدا پرچم امنیت و استقلال ایران اسلامی هستند و مردم با ولایت مداری خود درس خوبی به دشمن دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات