خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی هلال‌احمر نهاوند خبر داد
مسئول روابط عمومی هلال‌احمر نهاوند گفت: 43 نفر از زائران پاکستانی که از کربلا برگشته و قصد سفر به مشهد مقدس را داشتند به علت نقص فنی اتوبوس از ادامه سفر بازمانده بودند در نهاوند اسکان اضطراری داده شدند.
کد خبر: ۹۰۶۲۳۴۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

اسکان اضطراری 43 نفر از زائران پاکستانی در نهاوندعباس ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: اتوبوس زائران پاکستانی که قصد زیارت عتبات عالیات کشورمان را داشتند و از کشور عراق برگشته بودند در شهرستان نهاوند دچار نقص فنی شد.

وی بیان داشت: پس ‌از این اتفاق با همکاری فرمانداری و نیروی انتظامی و با هماهنگی شهرداری و کمک امدادگران جمعیت هلال‌احمر نهاوند 43 نفر مسافر این اتوبوس اسکان اضطراری داده شدند.

مسئول روابط عمومی هلال‌احمر نهاوند افزود: این زائران قصد سفر به مشهد مقدس و را داشتند که اتوبوس آن‌ها در سه‌راهی روستای «دهفول» نهاوند دچار نقص فنی شد و نتوانستند به مسیر خود ادامه دهند.

وی بیان داشت: این زائران با کمک عوامل امدادی از محل سه‌راهی دهفول به مسجد پارک کوثر شهر نهاوند منتقل شدند و اسکان یافتند.

ترکاشوند گفت: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند مسیر تردد زائران به کشور عراق است و با عنایت به اینکه به ایام اربعین حسینی نزدیک می‌شویم حجم تردد در محورهای نهاوند افزایش‌یافته است.

وی اظهار داشت: علاوه بر زائران کشورمان، چند سالی است که زائرانی از کشورهای افغانستان، پاکستان و هند نیز برای مشرف شدن به کربلا از نهاوند عبور می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات